هتل هالیدی این داون تاون دبی : هتل چهار ستاره هالیدی این داون تاون دبی در قسمت مرکزی دیره و جاده ال ریگا قرار دارد. دیره یکی از بهترین موقعیت های تجاری و تفریحی را برای توریست ها و گردشگران تور دبی داشته به همین خاطر بیشتر هتل های دبی در این منطقه بین همه نوع توریست و گردشگری پرطرفدار هستند. خدمه هتل هالیدی این داون تاون دبی به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و سرویس ارائه میدهد. همینطور سرویس ترانسفر درون شهری رایگان بوده و ترانسفر فرودگاهی به صورت شارژی است. تجار با اقامت در این هتل میتوانند از اتاق های جلسه و کنفرانس استفاده کنند. پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم به صورت رایگان ارائه شده. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره میتوان به صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ...اشاره کرد.

هتل هالیدی این داون تاون دبی

اتاق های هتل هالیدی این داون تاون دبی

این هتل در مجموع 139 سوئیت و اتاق داشته که به سه قسمت زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های اجرایی
  •  سوئیت

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنجره های بسیار بزرگ به همراه تراس اختصاصی دارند. سرویس دهی به همه اتاق ها به صورت شبانه روزی است. امکاناتی که داخل اتاق ها به میهمانان تور دبی ارائه می شوند شامل تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی، مینی بار، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... هستند.

اتاق های هتل هالیدی این داون تاون دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هالیدی این داون تاون دبی

هتل هالیدی این داون تاون دو رستوران بیسترو و مترو دارد. رستوران بیسترو هتل روی پشت بام بوده و انواع غذاها را در هر سه وعده برای میهمانان تور دبی آماده می کند. رستوران کافه مترو نیز نوشیدنی های مختلف آماده می کند. میهمانان تور دبی به عنوان امکانات رفاهی و تفریحی میتوانند از استخر روباز، بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا، حمام ترکی، نایت کلاب ها، ماساژ و تراس هتل استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هالیدی این داون تاون دبی

دسترسی های نزدیک به هتل هالیدی این داون تاون دبی

هتل هالیدی این داون تاون چهار ستاره دبی، تا مرکز شهر تنها سیزده کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو الرقه نیز در فاصله سیصد متری از هتل است. تنها با ده دقیقه پیاده روی از هتل میتوانید به مراکز خرید معروف دبی از جمله مرکز خرید دبی مال، تجارت جهانی و برج العرب دسترسی داشته باشید. مرکز خرید سیتی سنتر نیز در دو کیلومتری هتل می باشد. از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هالیدی این داون تاون تنها چهار کیلومتر فاصله است.