هتل هارد راک پاتایا : از هتل های لوکس و منحصر بفرد پاتایا بوده که بسیار بروز و پر امکانات است. این هتل چهارستاره کارکنانی میهمان پذیر داشته و امکاناتی مثل پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس، ترنسفر فرودگاهی، قسمت مخصوص سیگار، خدمات رسانی به معلولین و افراد کم توان، فروشگاه، صرافی، اینترنت بی سیم، پارکینگ، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر رفت و برگشت به شهر به صورت رایگان و ... را به میهمانان خود ارائه میدهد. همینطور هتل هارد راک پاتایا بهترین دسترسی ها را به شهر داشته و با شهر بانکوک تنها 30 دقیقه راه دارد. فرودگاهی بین المللی در 84 کیلومتری و مرکز خرید سنترال فستیوال این شهر که بسیار معروف و محبوب میباشد در کوتاه ترین فاصله از هتل قرار دارد.

هتل هارد راک پاتایا

اتاق های هتل هارد راک پاتایا

این اتاق ها به گونه ای تزئین شده اند که میهمانان و توریست ها تور پاتایا به راحتی بتوانند استراحت کرده و از سفر خود لذت ببرند. برای لذت بردن هرچه بیشتر میهمانان هتل هارد راک پاتایا امکاناتی مثل اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، حمام لوکس و مجهز به لوازم آرایشی بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و تخت خواب های نرم و راحت، مینی بار، تلوزیون تخت ماهواره ای، صندوق امانات، یخچال و ... را ارائه داده تا میهمانان با رضایت هتل را ترک کنند.

اتاق های هتل هارد راک پاتایا

امکانات تفریحی هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا استخر بزرگ روباز به همراه ماساژهای مخصوص تایلندی داشته که میتوانید خستگی بعد از خرید در مرکز خرید سنترال فستیوال را از بین ببرد. همینطور امکانات آبی دیگری مثل سونا، جکوزی و اتاق بخار در کنار استخر داشته، آبگرم، باشگاه ورزشی، تراس حمام آفتاب، اتاق بازی، باغ، رستورهای خوب و باکیفیت که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را برای شما سرو میکنند دارد.