هتل نیپا ریزورت پوکت : این هتل چهار ستاره در پوکت، بسیار نزدیک به ساحل پاتونگ بوده و برای رفت و آمد به این ساحل ترانسفر رایگان دارد. تمام دکوراسیون داخلی هتل نیپا تایلندی بوده و خدماتی که این هتل چهار ستاره به میهمانان خود ارائه میدهد شامل صرافی و تبدیل ارز، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، سرویس ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت رایگان، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، پارکینگ و ... میباشد.

هتل نیپا ریزورت پوکت

اتاق های هتل نیپا ریزورت پوکت

هتل چهار ستاره نیپا ریزورت پوکت نیز با معماری و دکوراسیون تایلندی طراحی شده و بیشتر وسایل آن مثل مبل ها از جنس چوب هستند. همینطور از تراس اتاق ها و سوئیت های هتل نیپا ریزورت پوکت میتوانید به صورت پانوراما به شهر و استخر دید داشته باشید. هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره دارای امکاناتی نظیر تلویزیون بزرگ ماهواره ای، حمام اختصاصی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا مناسب، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، اینترنت بی سیم و ... هستند.

اتاق های هتل نیپا ریزورت پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیپا ریزورت پوکت

هتل نیپا ریزورت پوکت رستوران Aim-Aoch Restaurant را با انواع غذاها و نوشیدنی های تایلندی و مدیترانه ای برای میهمانان خود دارد. همینطور میهمانان میتوانند در اوقات فراغت خود از خدمات رفاهی هتل نیپا ریزورت پوکت مثل استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، آبگرم، تراس حمام آفتاب، سونا و جکوزی، ماساژ و ... استفاده کرده و از اقامت خود لذت ببرند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیپا ریزورت پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل نیپا ریزورت پوکت

توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت در این هتل چهاره ستاره تا فرودگاه بین المللی شهر پوکت چهل دقیقه فاصله دارند. همینطور نزدیک ترین فاصله به دریا با یازده دقیقه پیاده روی داشته و تا مرکز خرید جانگ سیلون، خیالان بانگالا و شهر پوکت سه دقیقه راه است.