هتل نئوریون استانبول : هتل چهار ستاره نئورین در منطقه سیرکسی قرار داشته و یکی از هتل های 100% پیشنهاد شده از سمت توریست ها و گردشگران تور استانبول است. این هتل دارای نماهایی از فرهنگ های شهر و امپراطوری های مختلف در زمان های قدیم بوده به همین خاطر هتل زیبا و لوکسی به نظر می آید. خدماتی که این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور استانبول در نظر گرفته شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات مخصوص افراد معلول، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل نئوریون استانبول

اتاق های هتل نئوریون استانبول

هتل نئوریون استانبول، به طور کلی دارای 53 اتاق و سوئیت راحت و لوکس بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

هرچند داخل اتاق ها امکانات و خدماتی لوکس و مدرن وجود داشته، اما طراحی دکوراسیون آن ها همچنان یادآور زمان قدیم است. این اتاق ها و سوئیت ها برای میهمانان تور استانبول خود دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، میز مطالعه، تلفن، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل نئوریون استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نئوریون استانبول

رستوران کافه مسه هتل محیط بسیار آرام و دنجی داشته و برای توریست ها و گردشگران تور استانبول انواع و اقسام غذاهای محلی، ترکی، بین المللی و ... را سرو می کند. روی پشت بام هتل نیز انواع مختلف گرم و سرد نوشیدنی ها، آبمیوه ها، قهوه ها، دسر و شیرینی ها برای میهمانان همراه با چشم اندازی از تنگه بسفر سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل چهار ستاره برای میهمانان هتل شامل اسپا و ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نئوریون استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل نئوریون استانبول

از این هتل چهار ستاره تا جاذبه های گردشگری و البته تاریخی شهر مثل قصر توپکاپی، بازار ادویه، بازار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه، میدان هیپودروم، کلیسای جامع و مسجد سلطان احمد تا هشتصد متر فاصله است. ایستگاه قطار سیرکسی نیز صد متر تا هتل فاصله دارد. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل نئوریون استانبول بیست کیلومتر می باشد.