اگر قصد اقامت در خیابان شلوغ الرقه دارید و میخواهید اقامتی مملو از هیجان داشته باشید هتل نیهال بهترین پیشنهاد برای شماست. این هتل سه ستاره با توجه به قیمت ارزان خود امکانات بسیاری به شما ارائه میدهد. نیهال برای همه حتی افرادی که برای تجارت سفر کرده اند مناشب میباشد.

این هتل 70 اتاقه، اتاق هایی دنج، راحت و تمیز به همراه بهترین چشم اندازها را دارد. اتاق ها بسیار بزرگ و مدرن تزئین شده و دارای حمام اختصاصی با وان، سشوار ، تلویزیون، ماهواره ، صندوق امانات و یخچال و تهویه مناسب هستند. شما میتوانید با پرداخت کردن مبلغ ناچیزی بهترین اتاق هتل را داشته باشید و با آرامش و بدون استرس اسراحت کنید.

هتل نیهال دبی

از امکانات و خدمات این هتل

با توجه به ارزان بودن هتل نیهال امکانات تفریحی خوبی برای میهمانان خود فراهم کرده مثل استخر سرپوشیده و روباز که مناسب برای هر چهار فصل است. کلوپ رقص هیجان انگیز هندی و اجراهای زنده برای موسیقی های زنده به زبان هندی و نایت کلاب های پرطرفدار که شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم میزند.

هتل نیهال دبی

پذیرش و سرویس دهی 24 ساعته هتل نیهال و نزدیک بودن آن به مرکز خرید day to day و Green house  و پارک ساحلی الممزر برای افرادی که میخواهند حمام آفتاب بگیرند و خیلی از امکانات و خدمات دیگر موجب شده تا به عنوان بهترین هتل در این منطقه شناخته شود. شما گردشگران تور دبی با پرداخت کمترین هزینه بهترین امکانات را دارید. رستوران ها و کافه ها نیز بهترین غذاهای بین المللی را با کیفیتی کاملا مناسب و خوب عرضه میکنند. پیشنهاد میشود که این هتل فول امکانات را از دست ندهید.

آدرس :

Al Rigga Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates