هتل نیزام استانبول : هتل سه ستاره نیزام در منطقه ای تاریخی و قدیمی قرار دارد. اگر توریست ها و گردشگران تور استانبول نمیخواهند هزینه آنچنانی برای اقامت خود کنند، هتل نیزام بسیار مناسب است. این هتل برای میهمانان خود خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات خانه داری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، منشی تور و ... ارائه میدهند.

هتل نیزام استانبول

اتاق های هتل نیزام استانبول

هتل نیزام استانبول به طور کلی دارای 24 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانودگی
  • سوئیت های اختصاصی

پنجره تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل برای اینکه اقامتی راحت تر داشته باشید، دوجداره هستند. خدمات و امکانات ارائه شده برای هر اتاق هتل نیزام استانبول نیز شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل نیزام استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیزام استانبول

صبحانه های هتل نیزام هر روز صبح به صورت بوفه ای به میهمانان ارائه می شود. برای دیگر وعده های غذایی نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول در فضای باز سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیزام استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل نیزام استانبول

توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز با اقامت خود در این هتل به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، قصر توپکاپی و ... دسترسی خواهند داشت. ایستگاه تراموا نیز در فاصله 150 متری از هتل نیزام استانبول می باشد.