هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر : هتل چهار ستاره نووتل تنها چند قدم با برج های دوقلو پترناس کوالالامپور و مرکز خرید بی نظیر بوکیت بینتانگ فاصله دارد. هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر یکی از هتل های چهار ستاره عالی در محله بوکیت بینتانگ بوده که از بهترین محله های کوالالامپور مالزی است. هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر خدمات و پذیرش شبانه روزی داشته و دارای اتاق های پاک و بدون سیگار میباشد. همچنین انواع خدمات لبایشویی و خشکشویی را به صورت شبانه روزی انجام داده و داخل خود یک صرافیو فروشگاهی برای تهیه سوغاتی و هدایا دارد. شما میتوانید از اتاق جلسه هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر برای برگزاری نشست ها و جلسات خود استفاده کنید.

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

اتاق های هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

اتاق های این هتل چهار ستاره در کوالالامپور مالزی برای کودکان زیر پانزده سال رایگان میباشد. تمامی اتاق های آن بسیار مدرن و لوکس طراحی و دکور شده از سیستم تهویه هوای مناسب برای راحتی افراد استفاده میکنند. همه اتاق های هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر دارای اینترنت بی سیم رایگان است، همینطور امکانات چای ساز و قهوه ساز نیز مهیا میباشد. اتاق ها کاملا بزرگ بود شما میتوانید در صورت درخواست بعضی از وعده های غذاییتان را در اتاق خود میل کنید.

اتاق های هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

خدمات تفریحی و سرگرم کننده هتل شامل استخر روباز مناسب برای تمام فصل های سال، سالن بدنسازی مجهز، خدمات اسپا، آب گرم و ماساژ و همیچنین بازی گلف به صورت مجازی میباشد. رستوران ها نیز انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای چینی را بهترین نحو برای شما سرو کرده و تا نیمه شب آماده سرویس دهی به شما میباشد. همینطور توریست ها و میهمانان تور کوالالامپور میتوانند از لابی هتل برای صرف نوشیدنی های گرم و سرد و اسنک های لذیذ استفاده کنند.