هتل نووتل البرشا دبی : هتل نووتل البرشا در یکی از بهترین و مهم ترین خیابان های شهر، یعنی شیخ زاید قرار داشته و مرکز شهر دبی است. به همین دلیل با اقامت در این هتل به راحتی به مرکز شهر دسترسی داشته و میتوانید با سریع ترین مسیر به مراکز تجاری و تفریحی خوب این منطقه برسید. این هتل 41 طبقه، چشم اندازی فوق العاده به سمت خیابان های شهر داشته و 24 ساعته میهمان پذیرش میکند. از جمله امکانات این هتل برای میهمانان خود میتوان صرافی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، بوتیک، سالن آرایش و پیرایش، روزنامه، سرویس ترنسفر فرودگاهی و پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن کنفرانس، سالن ملاقات، تاکسی سرویس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، تبدیل ارز، روزنامه در لابی و اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی هتل نووتل البرشا دبی نام برد.

هتل نووتل البرشا دبی

اتاق های هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی 465 اتاق و سوئیت مختلف برای میهمانان دارد. هرکدام از این اتاق ها دکوراسیونی مدرن داشته و مبله هستند. بین هر اتاقی امکانات مشترکی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، نشیمن جدا و بزرگ، تلوزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، آشپزخانه به همراه امکانات مورد نیاز، نظافت روزانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و اینترنت بی سیم رایگان برای آنکه میهمانان در هتل احساس راحت کنند وجود دارد.

اتاق های هتل نووتل البرشا دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل نووتل البرشا دبی

این هتل پنج رستوران و کافه بسیار خوب با انواع منوهای غذایی عربی، اروپایی و بین المللی در بهترین موقعیت های مکانی هتل دارد. از جمله امکانات سرگرم کننده هتل نووتل البرشا دبی برای میهمانان خود میتوان به استخر طبیعی، استخر آبگرم در فضای باز، اتاق بخار، سونا و جکوزی، مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ، اسکی، باشگاه کودکان استخر کودکان و باشگاه ورزشی مجهز اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل نووتل البرشا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل نووتل البرشا دبی

این هتل چهار ستاره، به خاطر دسترسی های نزدیک و خوبی که به مراکز تجاری و تفریحی مثل برج العرب، دبی مال، بازار شهری، ساحل جمیرا، پیست اسکی و مرکز خرید امارات دارد، مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور دبی قرار گرفته. همینطور ایستگاه متروی شرف نیز در چند قدمی هتل نووتل البرشا دبی قرار دارد.