هتل نوا ایروان : هتل سه ستاره نوا ایروان خیلی بیشتر از هزینه ای که میپردازید به شما امکانات و خدمات میدهد. همینطور بهترین دسترسی ها را به سمت مراکز تجاری و تفریحی مثل تئاتر باله و سالن اپرای ایروان داشته و ایستگاه متروی اریتاسارداکان نیز در نیم کیلومتری از هتل قرار دارد. این هتل میتواند اقامتگاه خوبی برای زوج های توریست و گردشگر تور ارمنستان باشد که برای ماه عسل به این شهر سفر کرده اند. پذیرش هتل نوا ایروان به صورت شبانه روزی بوده و هر ساعت از روز را که بخواهید میتوانید در هتل مستقر شوید. هتل نوا اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن آرایشی، کتابخانه، خشکشویی، رستوران و بار داشته که از امکانات داخلی آن محسوب میشوند.

هتل نوا ایروان

اتاق های هتل نوا ایروان

این اتاق ها نشیمن بزرگ به همراه مبلمان راحتی داشته همینطور تمام اتاق ها از اینترنت بی سیم رایگان برخوردارند. از دیگر امکانات داخلی اتاق های هتل نوا ایروان، تلوزیون بزرگ ماهواره ای، سروس بهداشتی اختصاصی، تلفن، حمام لوکس و مجهز، سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال و خدمات شبانه روزی به اتاق ها میباشد.

اتاق های هتل نوا ایروان

رستورانها و امکانات تفریحی هتل نوا ایروان

رستوران های هتل نوا غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه ای برای میهمانان خود دارد به خصوص رستوران ایرلندی جیم سانز که غذا و نوشیدنی را همراه با موسیقی زنده برای میهمانان خود سر میکند. امکانات تفریحی هتل نوا نسبت به درجه ای دارد که مناسب و خوب بوده این هتل دارای استخر روباز، سالن ورزشی و خدمات ماساژ در اتاقها میباشد. همچنین باغی برای قدم زدن و پیاده روی عصر دارد.