هتل نزدیک بازار مرشد دبی ‏: بازار مرشد دبی یکی از به دلیل ارزان بودن کالاهای خود یکی از مشهورترین بازارها در منطقه خاورمیانه میباشد. این منطقه بازارها و هتل های بسیار خوبی داشته و به همین دلیل است که بیشتر گردشگران منطقه دیره را برای اقامت خود انتخاب میکنند. ما برای شما چند هتل نزدیک بازار مرشد دبی را پیدا کرده و اطلاعات آنها را قرار داده ایم :

اولین هتل نزدیک بازار مرشد دبی :

هتل سه ستاره al buraq دبی درست روبروی بازار مرشد قرار داشته و امکانات خوبی مثل استخر در پشت بام و سالن ورزش برای خانم ها و آقایان را ارائه میکند. همچنین پنج نوع اتاق برای اقامت میهمانان معرفی میکند.

آدرس هتل : 5 Old Baladiya Street, Gold Souk, Deira, Dubai, Dubai, United Arab Emirates

اولین هتل نزدیک بازار مرشد دبی

دومین هتل نزدیک بازار مرشد دبی :‏

هتل 4 ستاره best western plus pearl creek یک هتل بسیار عالی برای توریست های تور دبی که به قصد خوش گذرانی کامل و دسترسی سریع به مراکز خریدو تفریحی دارند. خود هتل نیز امکانات  تفریحی بسیار خوبی دارد، مثل ورزش های آبی، سالن اسپا و ماساژ فوق العاده، سالن های ورزشی مجهز، زمین تنیس و گلف و...  که درواقع با همین امکانات خودش یک مرکز تفریحی به حساب میاید.

آدرس : 90 Baniyas Street,Deira Creek (opposite Abra), 83163 Dubai, United Arab Emirates

دومین هتل نزدیک بازار مرشد دبی

سومین هتل نزدیک بازار مرشد دبی :‏

هتل 3ستاره  riviera دبی امکانات خوبی داشته و به شما اتاق های تمیز و جادار با رستوران های بین المللی خوب را ارائه میدهد. همچنین اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان میباشد.

آدرس : Baniyas Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

سومین هتل نزدیک بازار مرشد دبی

چهارمین هتل نزدیک بازار مرشد دبی :‏

هتل 3ستاره لندمارک پلازا دبی بیشتر مناسب تاجران بوده و محیطی هم برای برگزاری نشست های تجاری دارد. البته که امکانات تفریحی مثل ورزش های آبی در پشت بام هتل و سالن ورزشی را دارا میباشد.

آدرس : Al Nasser Square Deira, Dubai, United Arab Emirates

چهارمین هتل نزدیک بازار مرشد دبی

پنجمین هتل نزدیک بازار مرشد دبی :‏

هتل 1ستاره رهاب بیشتر برای سفرهای ضروری استفاده شده و دکوراسیونی ساده دارد. اما اینترنت رایگان داشته و خدمات 24 ساعته ارائه میدهد.

آدرس : Deira, Naif Area, Dubai, United Arab Emirates

پنجمین هتل نزدیک بازار مرشد دبی

ششمین هتل نزدیک بازار مرشد دبی :‏

هتل 2ستاره فلورا اسکوار، با قابلیت اینترنت رایگان و یخچال در اتاق ها در نزدیکی مرکز تجارت جهانی واقع شده و نسبت به رتبه اش به شما سرویس میدهد.

آدرس : Opp Sabkha Bus Station, Dubai, United Arab Emirates

ششمین هتل نزدیک بازار مرشد دبی