هتل نایلز استانبول : هتل چهار ستاره و کوچک نایلز، در قسمت قدیمی شهر و بازار بزرگ استانبول قرار داشته و اقامتگاهی راحت و مناسب می باشد. خدمه هتل نایلز بسیار حرفه ای رفتار کرده و برای توریست ها و گردشگران تور استانبول به صورت شبانه روزی سرویس دهی و پذیرش خواهند کرد. از امکانات و خدمات این هتل چهار ستاره برای میهمانان میتوان به صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، منشی تور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، صرافی، پارکینگ اختصاصی، نظافت روزانه، سالن کنفرانس و جلسات، روزنامه رایگان در لابی و ... اشاره کرد.

هتل نایلز استانبول

اتاق های هتل نایلز استانبول

هتل نایلز استانبول به طور کلی 29 اتاق ها و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور یک نفره
  • اتاق های سوپریور دو نفره
  • اتاق های جونیور
  • سوئیت های دوبلکس

برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره خدمات و امکانات مشابهی نظیر مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، میز مطالعه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و ... برای میهمانان و توریست های تور استانبول فراهم شده اند.

اتاق های هتل نایلز استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نایلز استانبول

در رستوران این هتل چهار ستاره، صبحانه های به صورت روزانه و بوفه ای در تراس شیشه ای بسیار زیبا و باصفایی که چشم اندازی به دریای مرمره و استانبول قدیم دارد سرو می شوند. برای دیگر وعده های غذایی نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، سنتی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده برای میهمانان سالن بدنسازی و استخر هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نایلز استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل نایلز استانبول

از این هتل چهار ستاره تا جاذبه های گردشگری استانبول مثل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و قصر توپکاپی دوازده دقیقه و بازار بزرگ نیز سه دقیقه با هتل نایلز استانبول فاصله دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز در فاصله پانزده کیلومتری از هتل نایلز است.