هتل نایری ایروان : هتل سه ستاره نایری در شهر ایروان امکانات و خدمات بسیار خوبی نزدیک به باغ وحش، مرکز پزشکی، فرودگاه بین المللی و منطقه نورک ماراش قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به این مراکز تجاری و تفریحی این شهر دارد. هتل نایری ایروان امکاناتی مثل پارکینگ و اینترنت را به صورت رایگان برای میهمانان ارائه میدهد. از دیگر امکانات این هتل سه ستاره میتوان به ترنسفر فرودگاهی، سالن انتظار، سالن کنفرانس، خشکشویی، صندوق امانات، اجاره خودرو و کارکنانی مسلط به زبان های روسی و انگلیسی دارد.

هتل نایری ایروان

اتاق های هتل نایری ایروان

اتاق های هتل نایری چشم انداز زیبایی به سمت شهر داشته و به هر120 اتاق خدمات شبانه روزی دارد. اتاق های هتل نایری ایروان امکاناپت و خدمات خوبی از جمله سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام لوکس، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، دکوراسیون مدرن و بروز داشته و راحتی را برای میهمانان و توریست های تور ارمنستان به ارمغان خواهد آورد.  

اتاق های هتل نایری ایروان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل نایری ایروان

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و آب گرم بوده، با اینکه این امکانات آنچنان زیاد نیست اما میتواند سرگرم کننده باشد رستوران ها و کافی شاپ های این هتل انواع و اقسام غذاهای و نوشیدنی های بین المللی و محلی را برای میهمانان خود سرو میکنند.