هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند : هتل سه ستاره ناسا وگاس، از هتل های خوب و توریست پسند شهر بانکوک است که معمولا انتخاب اول یا حداقل انتخاب دوم هر توریست و گردشگر تور تایلند برای اقامت در این شهر است. این هتل برای توریست ها و گردشگران، دفتر توریستی داشته و به خوبی آن ها را در طول سفر راهنمایی می کند. این هتل برای میهمانان خود خدماتی از جمله کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، مرکز خرید داخلی، فضای سبز خوب، گشت درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، نمازخانه، کافی نت، خشکشویی و اتوشویی و ... ارائه میدهد.

هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

اتاق های هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

اقامتگاه های هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند حدودا به 246 اتاق و سوئیت تقسیم می شده که هرکدام به چند دسته زیر تقسیم می شوند و برای همه آن ها سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه در نظر گرفته شده است :

  • اتاق های جونیور
  • اتاق ‏های ‏دلوکس
  • اتاق های سوپر دلوکس
  • اتاق های جونیور دلوکس پرمیوم
  • اتاق های اجرایی دلوکس
  • اتاق های اجرایی سوپر دلوکس
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های گرند رویال
  • سوئیت های سوپر دلوکس پرمیوم
  • سوئیت های اجرایی

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند، به جز سوئیت های سوپر دلوکس پرمیوم و اتاق های سوپر دلوکس که اینترنت را به صورت شارژی ارائه میدهند. به طور کلی تم تمام اتاق ها و سوئیت های اتاق های هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند به رنگ های ملایم و طبیعی بوده و نحوه دکوراسیون به صورت مدرن تایلندی است. ویژگی مثبت اقامتگاه های این هتل سه ستاره، داشتن نورگیر مناسب و سرویس دهی شبانه روزی می باشد. هر اتاق و سوئیت این هتل امکانات متنوع و خاصی دارند، اما یک سری امکانات به صورت مشابه در اتاق ها و سوئیت های این هتل قرار دارند که شامل چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه وان و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه هوا، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و .. می باشد.

اتاق های هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

رستوران بزرگ هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند با انواع غذاهای اروپایی و سنتی بانکوک از میهمانان تور تایلند پذیرایی می کند. همینطور این رستوران با آکواریوم بزرگ و زیبایی دکور شده و با ماهی های مختلف و رنگارنگی که دارد چند دقیقه ای شما را محو تماشای خود می کند. میهمانان هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند در طول اقامت خود می توانند از سرگرمی هایی مثل زمین تنیس، بیلیارد، سونا و جکوزی، استخر، تئاتر خصوصی، گیم نت، چایخانه های سنتی روی بام هتل، حمام بخار، اسکواش، ورزش ایروبیک، پارک بازی کودکان و سالن ورزشی استفاده کرده و مشغول سرگرمی و تفریح باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند

هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند با فاصله شانزده کیلومتری از فرودگاه بین المللی سوارنابومی بانکوک قرار دارد. از این هتل سه ستاره تا مرکز شهر سیزده کیلومتر راه است. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به هتل ناس وگاس، در فاصله 140 متری قرار دارد. همینطور خط مترو ایرپورت لینک نیز در چندی قدمی هتل است. مراکز خرید خوبی که نزدیک به هتل ناسا وگاس بانکوک تایلند هستند، مرکز خرید د ناین با سه کیلومتر و مرکز خرید سیام پاراگون با یازده دقیقه فاصله می باشند.