هتل ناز سیتی استانبول : میدان تکسیم در استانبول به خاطر دسترسی های خوبی که به مراکز تجاری و تفریحی بسیاری داشته هتل های پنج، چهار و سه ستاره بسیار خوبی در اطراف خود دارد. یکی از این هتل های  خاص چهار ستاره در منطقه تکسیم هتل ناز سیتی استانبول است. شما میتوانید با هر زبانی که میخواهید با کارکنان و خدمه هتل صحبت کنید کارکنان هتل ناز سیتی استانبول به چند زبان عربی، آذربایجان، روسی، انگیلیسی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط بوده و شبانه روزی پذیرش میکنند. نگران پیدا کردن هتل ناز سیتی از فرودگاه نباشید، این هتل برای میهمانان توریست و گردشگر تور استانبول خود ترنسفر فرودگاهی در نظر گرفته. در بدو ورود خود به هتل میتوانید به اینترنت وایرلس رایگان در لابی متصل شده و یا اگر ماشینی کرایه کرده ای آن را رایگان در پارکینگ هتل پارک کنید. هتل ناز سیتی استانبول برای میهمانان خود امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه میدهد، مثل اتاق های جلسه و کفرانس، سالن های پذیرایی، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل از هتل، ترنسفر درون شهری، صرافی و ... میباشد.

هتل ناز سیتی استانبول

اتاق های هتل ناز سیتی استانبول

هتل ناز سیتی 76 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های پاک
  • اتاق های سیگاری
  • اتاق های عایق صدا
  • اتاق های خانوادگی
  • و سوئیت ها

تمام این اتاق ها امکانات و خدمات بخصوص خود را دارند. اما امکاناتی که بین این اتاق ها یکسان و مشابه است شامل اینترنت وایرلس، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نشیمن جدا و بزرگ، تلوزیون، تلفن، مبلمان، میز ناهارخوری، میز تحریر، حمام اختصاصی، چای ساز، قهوه ساز، مینی بار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان مثل دمپایی حوله و ... میباشد. صبحانه ها میتواند در اتاق ها سرو شود. همینطور سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی و نظافت ها روزانه میباشد.

اتاق های هتل ناز سیتی استانبول

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ناز سیتی استانبول

امکانات تفریحی هتل ناز سیتی برای توریست های تور ارزان استانبول مناسب بوده و میتواند سرگرم کننده باشد مثل استخر سربسته، سونا و جکوزی، حمام بخار، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، تراس آفتاب، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا و آبگرم و ماساژ. و اما رستوران های هتل ناز سیتی مخصوصا رستوران منهتن که بهترین سرآشپزهای محلی را داشته و انواع و اقسام غذاهای ترکی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند. همینطور برای گیاهخواران نیز بهترن منوی غذایی را ارائه میدهد.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ناز سیتی استانبول

دسترسی های هتل ناز سیتی استانبول

همانطور که گفته شد، هتل ناز سیتی استانبول نزدیک به میدان تکسیم و خیابان استقلال بوده و همین دلیل رفت و آمد بسیاری از توریست ها و گردشگران به سمت این هتل است. از هتل ناز سیتی تا فرودگاه آتاتورک بیست کیلومتر؛ تا منطقه تاریخی و توریستی سلطان احمد شش کیلومتر، تا تا مترو میدان تکسیم 10 دقیقه و تا مراکز خرید، رستوران ها و فروشگاه های معروف اطراف میدان تکسیم فاصله بسیار کمی داشته و شما میتوانید با اقامت در این هتل به راحتی به مراکز تجاری و تفریحی استانبول نزدیک بوده و از سفر خود لذت ببرید.