هتل مینی ازمیر : اگر میخواهید اقامتی ارزان قیمت در ازمیر داشته باشید، هتل مینی ازمیر با 2ستاره را برای خود انتخاب کنید. هتل مینی ازمیر درست مرکز شهر ازمیر قرار گرفته و فاصله کمی تا مراکز تجاری و تفریحی مثل مرکز نمایشگاه های بین المللی و همایشی، منطقه کناک، بازار کمرالتی و ایستگاه قطار باسمانه دارد. درواقع با انتخاب ان هتل برای اقامت چیزی را از دست نمیدهید. هتل مینی ازمیر پذیرش خود را به صورت شبانه روزی انجام داده و امکانات و خدماتی از جمله صرافی، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا، سالن کنفرانس مجهز، ترنسفر فرودگاهی و امکان کرایه خوردو  میباشند.

هتل مینی ازمیر

اتاق های هتل مینی ازمیر

این هتل پانزده اتاقه، خدماتی شبانه روزی برای اتاق ها داشته و امکانات، تخت، مبلمان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار یا یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، پنکه، تلویزیون ماهواره ای، حمام مجهز، انواع لوازم بهداشتی و ... را به میهمانان و توریست های تور ازمیر ارائه میدهد. اتاق های هتل مینی ازمیر دو یا سه تخته هستند.

اتاق های هتل مینی ازمیر

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مینی ازمیر

رستوران های هتل مینی صبحانه های خود را به صورت بوفه ای سرو میکنند. نهار و یا شام رستوران ها انواع غذاهای محلی و بین المللی میباشد. از امکانات تفریحی هتل نیز میتوان به اتاق بازی بیلیارد که بیشتر توریست ها و گردشگران این بازی را دوست دارند، سالن اسپا و ماساژ حرفه ای، سالن ورزشی با امکانات کامل و مدرن، سونا و جکوزی، و یک استخر سرپوشیده اشاره کرد.