هتل میلنیوم پوکت تایلند : هتل پنج ستاره میلنیوم پوکت، در فاصله پنج دقیقه ای از ساحل پاتونگ قرار داشته و علاوه بر آن، دور تا دور هتل را جنگلی با پوشش سبز و زیبا و احاطه کرده است. کارکنان این هتل برای میهمانان تور تایلند خود خدماتی نظیر کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی درون شهری، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از چمدان ها، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، صندوق امانات، آسانسور و ... ارائه داده و به زبان های تایلندی، چینی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل میلنیوم پوکت تایلند

اتاق های هتل میلنیوم پوکت تایلند

هتل مینلنیوم پوکت تایلند از دو ساختمان اصلی تشکیل شده که یکی از آن ها 197 و دیگری 221 اتاق و سوئیت دارد. این اتاق ها و سوئیت ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سوپریر
  • اتاق های کابانا با دسترسی به استخر
  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های سوئیت اکسکیوتیو
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های گرند دولوکس

هر دو این ساختمان ها به سمت استخر چشم انداز بسیار زیبایی دارند بنابراین از هر اتاق و سوئیت این هتل به سمت استخر، پنجره و یا تراس خواهید داشت. میهمانان تور تایلند با اقامت خود در این هتل از امکانات بسیار خوبی نظیر تراس اختصاصی، مبلمان راحت و مدرن، پنجره های بزرگ، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، بطری آب رایگان، مینی بار، میز اتو، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم های صوتی، میزمطالعه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، سرویس دهی شبانه روزی و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل میلنیوم پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میلنیوم پوکت تایلند

میهمانان تور تایلند در هتل میلنیوم پوکت، میتوانند از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل غواصی، دو استخر روباز، رفتینگ در رودخانه، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، حمام آبگرم، استخر مخصوص کودکان، بازی گلف، بیلیارد، سونا و جکوزی و .. استفاده کرده و لذت ببرند. هتل میلنیوم پنج رستوران و کافه داشته و برای میهمانان تور تایلند خود انواع و اقسام غذاهای محلی، بین المللی، باربیکیو و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف در سالن و یا هوای باز استوایی، سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میلنیوم پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل میلنیوم پوکت تایلند

هتل میلنیوم پنج ستاره در پوکت به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی در این شهر دسترسی دارد. مراکز خرید بسیا خوبی مثل مرکز خرید جانگ سیلون با صد متر، جاذبه های تفریحی مثل مینی گلف پارک داینو، پارک فانتاسی، عبادتگاه چالونگ، گو کارت اسپیدوی، استادیوم بوکس و ساحل استار باکس، در فاصله بسیار کوتاه از هتل میلنیوم تایلند قرار دارند.