هتل میلنیوم پلازا  :اگر میخواهید در مکانی کاملا شیک و باکلاس اقامت داشته باشید به شما هتل پنج ستاره هتل میلنیوم پلازا دبی را پیشنهاد میکنیم.این هتل امکانات و خدمات فوق العاده ای به شما میدهد. شما میتوانید سرتاسر هتل اینترنت رایگان داشته باشید و از پارکینگ ها رایگان استفاده کنید. اگر میخواهید به کلاب ها رفته و کودکی دارید که نمیتوان آن را با خود برد، از سرویس نگهداری کودک هتل کمک بگیرید و با خیال راحت فرزند خود را به آنها بسپارید. نگران اتو و شست و شوی لباس های خود نیز نباشید، هتل هتل میلنیوم پلازا دبی این امکانات را برای شما فراهم میکنند. سرویس دهندگان این هتل میتوانند با زبان های روسی، انگلیسی، آلمانی، عربی صحبت کنند.

امکانات اتاقهای هتل میلنیوم پلازا دبي :

انواع اتاقهای بدون سیگار و بدون آلرژی و عایق صدا را در اختیار شما قرار میدهد. همجنین از پنجره و بالکن بهترین نما از شهر را در خواهید داشت. شما در اتاقها میزکار به همراه تلوزیون مینی بار دارید. همینطور حمام هایی با دوش و وان.

امکانات اتاقهای هتل میلنیوم پلازا دبي

رستورانها و امکانات تفریحی هتل میلنیوم پلازا دبي ‏:

یکی از بهترین رستورانهای این هتل، رستوران مترو با غذاهای بین المللی ویژگی منحصربفر ایستگاه طبخ زنده است. برای علاقه مندان به نوشیدنیها، کافه آرتیوم نوشیدنی ها را به همراه غذاهای سبک در اختیار میهمانان و گردشگران تور دبی میگذارد و برای قهوه دوستان سرویس 24 ساعته دارد.

رستورانها و امکانات تفریحی هتل میلنیوم پلازا دبي‏

امکانات تفریحی هتل میلنیوم پلازا دبي ‏:

استخر هتل هر فصل باز بوده و شما میتوانید بعد از روزی پرکار برای رفع خستگی خود از خدمات ماساژ عالی استفاده کرده و یا در مرکز اسپا به استراحت بپردازید. برای علاقه مندان به ورزش نیز بک سالن ورزش با کلیه امکانات تدارک دیده شده.

امکانات تفریحی هتل میلنیوم پلازا دبي

با اقامت در این هتل در چند قدمی مرکز تجاری جهانی هستید و به مترو دسترسی خوبی دارید. فاصله شما تا فرودگاه بین المللی ده دقیقه میباشد.

آدرس هتل میلنیوم پلازا دبي ‏:

Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates