هتل میراژ پاتونگ پوکت : یکی از بهترین هتل های سه ستاره در پوکت هتل میراژ پاتونگ است. این هتل سال 2014 افتتاح شده و دارای امکانات بروزتر و پیشرفته تری بوده، علاوه بر این فاصله بسیار مناسبی تا مرکز شهر و مراکز تجاری و تفریحی دارد. هتل میراژ در منطقه پاتونگ از پوکت واقع بوده و نسبت به امکاناتی مدرنی که به توریست ها و گردشگران تور پوکت ارائه میدهد، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. از خدمات این هتل سه ستاره میتوان به صرافی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، پارکینگ، کرایه اتومبیل، خشکشویی، نگهداری از کودکان، کمک های پزشکی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان و .. اشاره کرد.

هتل میراژ پاتونگ پوکت

اتاق های هتل میراژ پاتونگ پوکت

هتل سه ستاره میراژ پاتونگ در کل 120 اتاق دلوکس، سوپریور، استاندارد، خانوادگی، بدون سیگار و سوئیت های مختلف برای میهمانان ارائه میدهد. هرکدام از اتاق های این هتل علاوه بر امکانات خاص خود، دارای امکانات یکسانی مثل سیستم تهویه هوا، تراس، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، چای ساز و قهوه ساز، میزمطالعه، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، تلفن، صندوق امانات و .. میباشند. سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی انجام میشود.

اتاق های هتل میراژ پاتونگ پوکت

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل میراژ پاتونگ پوکت

رستوران های هتل میراژ پاتونگ پوکت صبحانه های آمریکایی مفصل و انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را برای میهمانان خود روی پشت بام هتل که شبیه به باغ است، در کنار استخر روباز سرو میکند. سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالن بازی کودکان، سالن اسپا و ماساژ و... از دیگر امکانات رفاهی هتل میراژ پاتونگ در کنار استخر است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل میراژ پاتونگ پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل میراژ پاتونگ پوکت

توریست ها و گردشگران تور پوکت، با اقامت در این هتل سه ستاره مدرن، با مرکز شهر و فرودگاهی بین المللی پوکت به ترتیب،  چهارده و چهل کیلومتر فاصله دارد. مرکز خرید جهانی و مرکز تفریحات شبانه نیز تنها چهارصد متر از هتل میراژ پاتونگ پوکت دور است. اگر به سواحل تایلند علاقه مند هستید، از هتل تا ساحل هشتصد متر راه است.