هتل میدتاون استانبول : از نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم، هتل میدتاون استانبول بوده که با چهارستاره در صد متری این میدان قرار دارد. همه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول به خوبی میدان تکسیم را شناخته و خوب میدانند که چه مراکز تجاری و تفریحی نزدیک به این میدان قرار گرفته. به همین دلیل است که میدان تکسیم و هتل هایش همیشه شلوغ است. یکی از مراکز خرید نزدیک به میدان تکسیم و هتل میدتاون استانبول مرکز خرید جواهرات است. همینطور دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل کاخ دلما باغچه و برج و پل گالاتا است. فرودگاه بین المللی نیز در بیست کیلومتری هتل قرار دارد. پذیرش در هتل میدتاون استانبول امکاناتی مثل پذیرش شبانه روزی، خدمات خشکشویی، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن برگزاری مراسمات و جلسات و ... دارد. 

هتل میدتاون استانبول

اتاق های هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول هشتاد اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن داشته. این هشتاد اتاق به سوئیت ها و اتاق های مختلف تقسیم میشوند که امکانات استاندارد برای هرکدام از آنها شامل مینی بار به همراه بطری آب رایگان، اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، حمام محهز به لوازم آرایشی و بهداشتی، میزکار، پنجره های بزرگ شیشه ای و .. میباشد. همینطور تمام اتاق ها و سوئیت ها را عایق صدا ساختند تا در هنگام استراحت کردن صدایی مزاحم شما نشود. سرویس دهی به اتاقها به صورت شبانه روزی است.

اتاق های هتل میدتاون استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل میدتاون سیتی

صبحانه های این هتل چهار ستاره بسیار مفصل بوده و شما عاشق آن میشوید. صبحانه های این هتل شامل پنکیک و میوه های مختلف و تازه میباشد. دیگر رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای قدیمی و خوشمزه استانبول را برای شما سرو خواهند کرد. همینطور غذاهای سوئدی، ایتالیایی و مکزیکی. از امکانات تفریحی هتل میدتاون سیتی میتوان به چایخانه رویایی در پشت بام هتل، بازی تنیس، بازی بیلیارد، سالن بدنسازی، پارک مخصوص کودکان، گیم نت، سونا و جکوزی اشاره کرد.