هتل مونپیک دبی : از هتل های لوکس و مدرن منطقه ساحلی هتل پنج ستاره مونپیک است که علاوه بر نزدیک بودن به منطقه ساحلی یکی از ویژگی های مثبت آن نزدیک بودن به استراحتگاه واک است. این هتل کنار دریا، امکانات و خدمات بسیار خوبی از جمله ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ رایگان، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، سرویس دهی به افراد معلول و کم توان، سالن جلسات و مراسمات و اینترنت رایگان در سراسر هتل را برای میهمانان خود ارائه میدهد.

هتل مونپیک دبی

اتاق های هتل مونپیک دبی

هتل چهار ستاره مونپیک، 216 اتاق مختلف استاندارد، دلوکس، اجرایی، سوپریور و سوئیت های جونیور و اجرایی برای میهمانان خود ارائه میدهد. چشم انداز تمام بالکن اتاق ها، یه سمت ساحل و دریای خلیج فارس است. امکانات و خدمات مدرن خوبی داخل اتاق ها برای راحتی میهمانان قراهم شده مثل مینی بار، میزمطالعه، سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و اینترنت وایرلس رایگان. برای تمامی اتاق ها سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روانه ارائه میشود.

اتاق های هتل مونپیک دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مونپیک دبی

هتل مونپیک پنج سالن غذاخوری داشته که بعضی از آن ها در تراس و فضای باز قرار داشته و د منوی غذایی خود انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را دارد. از امکانات سرگرم کننده این هتل شیک و لوکس در منطقه دیره میتوان به استخر روباز، سالن اسپا، منطقه ساحلی، سونا و جکوزی، استخر روی پشت بام، ماساژ و سالن بدنسازی اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مونپیک دبی

دسترسی های نزدیک به هتل مونپیک دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی، با اقامت در هتل چهار ستاره مونپیک میتوانند به راحتی به بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری دسترسی داشته باشند. این منطقه به خاطر نزدیک بودن به ساحل جمیرا، یکی از مناطق مورد علاقه توریست ها و گردشگران است. از هتل مونپیک دبی میتوانید به راحتی به مرکز خرید بیچ مال و ایستگاه ترم برسید. دبی مارینا و دبی اینترنت سیتی در فاصله ده دقیقه ای و پنج دقیقه ای از هتل قراردارند. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل سی دقیقه است.