هتل مونترال دبی : هتل چهار ستاره مونترال یا همان هتل دروس دبی در خیابان عمربن الخطاب واقع میباشد. این هتل به بسیاری از امکاناتی که یک توریست و گردشگر در سفر خود با تور دبی نیاز دارد را داشته مثل پذیرش شبانه روزی، خدمات لباس شویی و اتوشویی، ترنسفر فرودگاهی برای راحت تر شدن رفت و آمد توریست ها و میهمانان، ارائه انواع خدمات خانه داری، پارکینگ و اینتنرت بی سیم رایگان، روزنانه رایگان در لابی، صندوق امانات، صرافی، سالن آرایشی، سالن پذیرایی و سالن کنفرانس و ... که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

هتل مونترال دبی

اتاق های هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی هشتاد اتاق با سرویس دهی شبانه روزی برای میهمانان خود دارد. این اتاق ها با امکانات هر چه بیشتر برای اقامتی راحت برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی ارائه میدهد. داخل این اتاق ها امکاناتی مثل تلوزیون، سیستم تهویه هوا، مینی بار، یخچال، تراس، نشیمن، تلفن، تلوزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، رادیو، دی وی دی پلیرو و ... میباشند. همینطور نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام میشود.

اتاق های هتل مونترال دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مونترال دبی

رستوران این هتل چهار ستاره، در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید، انواع غذاهای و نوشیدنی ها را برای شما سرو میکنند همینطور در کنار این رستوران میتوانید در کافی شاپ هتل استراحت کرده و روز خود را بگذرانید. روی پشت بام این هتل، استخر روبازی قرار داشته که چشم اندازی زیبا و پانوراما به سمت شهر دبی دارد. سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، اتاق بخار و ... نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل مونترال دبی است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مونترال دبی

دسترسی های نزدیک به هتل مونترال دبی

فاصله بین فرودگاه بی المللی دبی تا هتل مونترال با استفاده از وسیله نقلیه، تنها پنج دقیقه است که این رفت و امد به وسیله ترنسفر فرودگاهی هتل انجام میشود. نزدیک به هتل، مرکز خرید الفریر و ایستگاه متروی یونیون قرار دارد.