هتل ملاس لارا آنتالیا : هتل پنج ستاره ملاس لارا، در یکی از معروف ترین منطقه های شهر آنتالیا، لارا قرار داشته و جزو هتلهای زنجیره ای ملاس می باشد. این هتل سال 2009 افتتاح شد و به خاطر امکانات خوب و به خصوص امکانات تفریحی بسیار عالی که داشت، توانست مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا قرار بگیرد. هتل ملاس لارا ساحل اختصاصی داشته و برای میهمانان تور آنتالیا خود خدمات بسیار خوبی از جمله ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، تفریحات آبی، پذیرش و سرویس دهی 24 ساعته، اینترنت بی سیم با هزینه اضافی، پارکینگ، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل و ... ارائه میدهد.

هتل ملاس لارا آنتالیا

اتاق های هتل ملاس لارا آنتالیا

این هتل به طور کلی 264 اتاق داشته که به چهار دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های اقتصادی

تمامی اتاق های این هتل با توجه به انتخاب شما، از تراس به سمت باغ و دریا چشم انداز دارند. تمامی امکاناتی که توریست ها و گردشگران تور آنتالیا در طول اقامت در این شهر نیاز دارند، در اتاق ها ارائه خواهند شد مثل سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، گاو صندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، تلفن، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، نشیمن بزرگ، نظافت روزانه و ... .

اتاق های هتل ملاس لارا آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ملاس لارا آنتالیا

هتل ملاس لارا پنج رستوران داشته که در رستوران اصلی آن، هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در سالن و یا فضای باز سرو می شوند. دو رستوران دیگر آن نیز انواع غذاهای ترکی و دریایی را برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کنند. همینطور کافه های بسیاری با انواع و اقسام نوشیدنی های در لابی، ساحل، کنار استخر و دیسکو داشته که در طول روز باز هستند. هتل ملاس لارا با داشتن امکانات تفریحی و سرگرم کننده بسیار خوب و عالی، به تنهایی یک مرکز تفریحی در آنتالیاست. میهمانان تور آنتالیا با اقامت در این هتل از امکانات سرگرم کننده بی نظیری از جمله سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اسپا و ماساژ، زمین تنیس، بازی اسکواش، استخر به همراه سرسره های آبی، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی برای کودکان، اتاق بازی، دارت، واترپلو، والیبال ساحلی، برنامه های شبانه مثل مسابقه نمایش، شعبده بازی، مسابقه بینگو، دیسکو و خوانندگی و ... برخوردار خواهند بود و هیچگاه حوصله شان سرنمیرود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ملاس لارا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل ملاس لارا آنتالیا

هتل پنج ستاره ملاس لارا، با فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و شانزده کیلومتری از فرودگاه بین المللی این شهر قرار دارد.