هتل مسکو هاوس ارمنستان : هتل سه ستاره مسکو هاوس بین هتل های ارمنستان موقعیت و دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی در ایروان داشته. خدمه این هتل سه ستاره به زبان های آلمانی، روسی و انگلیسی مسلط بوده و با امکانات و خدمات بسیار خوبی که به میهمانان ارائه میدهند، هتل مسکو هاوس را تبدیل به اقامتگاهی راحت و بسیار عالی در ایروان کرده اند. توریست ها و گردشگران تور ارمنستان با اقامت خود در این هتل میتوانند از امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات برای نگهداری اشیا با ارزش و پول های نقد، کتابخانه، تراس، صرافی، پذیرش شبانه روزی، امکان ورود حیوانات خانگی (با هماهنگی قبلی)، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ، سرویس دهی 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... برخوردار باشند.

هتل مسکو هاوس ارمنستان

اتاق های هتل مسکو هاوس ارمنستان

هتل مسکو هاوس به طور کلی نه اتاق داشته و برای هر نه اتاق سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه انجام می شود. در اتاق های این هتل امکاناتی مثل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و ... برای میهمانان تور ارمنستان بوجود آمده، همینطور برای راحتی بیشتر میهمانان امکان سرو وعده های غذایی در اتاق ها نیز وجود دارد.

اتاق های هتل مسکو هاوس ارمنستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مسکو هاوس ارمنستان

رستوران هتل مسکو هاوس، انواع غذاهای اروپایی، محلی، دریایی، سنتی، روسی و ... را برای میهمانان تور ارمنستان در فضای زیبای سالن و یا تراس سرو می کنند. همینطور برای کودکان و افرادی که رژیم دارند نیز غذاهای مخصوص ارائه میدهد. کافی شاپ هتل نیز به خاطر فضای دوستانه و بسیار خوبی که داشته، انتخاب همیشگی توریست ها و گردشگران تور ارمنستان برای قرار ملاقات ها و یا صرف یک میان وعده سبک بوده است. میهمانان تور ارمنستان میتوانند اوقات فراغت خود در هتل را با استفاده از استخر، ماساژ، سونا و جکوزی و اسپا بگذرانند.  

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مسکو هاوس ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل مسکو هاوس ارمنستان

هتل سه ستاره مسکو هاوس، با وسایل حمل و نقل عمومی مثل ایستگاه مرکز قطار پانزده دقیقه و تا ایستگاه مترو Respublikanskaya تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همینطور فاصله هتل مسکو هاوس تا فرودگاه زوارتنوتس نیز پانزده دقیقه می باشد.