هتل مسکو دبی : اگر همراه با خانواده قصد سفر به دبی و اقامت در هتلی لوکس با دسترسی های خود نسبت به جاذبه های گردشگری هستید، هتل مسکو را به شما معرفی میکنیم. این هتل شاید به سبک روسی و از فرهنگ روس باشد اما بین توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی بهترین هتل برای اقامت خانواده هاست. زمانی که وارد این هتل میشوید، شاهد شکوه و طراحی بی نظیر آن به سبک بولشوی خواهید بود. در قسمت لابی که بلای سرتان را نگاه کنید، لوسترهای بلند و شکوه کریستالی را میبینید که با فاصله از هم قرار داشته و لابی را روشن کرده اند. لابی این هل آنقدر زیبا طراحی شده که امکاناتی برای استراحت و صرف نوشیدنی در آن بوجود آمده. با اقامت در این هتل دیگر نگران تبدیل ارز و اینگونه مسائل نباشید، هتل مسکو مجهز به یک صرافی است. همینطور خرید سوغاتی و هدایا نیز به خاطر وجود فروشگاهی در هتل خسته کننده نخواهد بود. با این وجود هر زمان که با ترنسفر فرودگاهی به هتل برسید توسط کارکنان با زبان های هندی، فرانسوی، عربی، انگلیسی و روسی پذیرش شده و از تمامی امکانات مثل خدمات خانه داری، آرایشگاه، اتوشویی، اتاق جلسه و ... برخوردار خواهید شد.

هتل مسکو دبی

اتاق های هتل مسکو دبی

هر 138 اتاق ها به چند بخش زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های معمولی
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های 2تخته
  • اتاق های 3تخته
  • اتاق ها بدون سیگار
  • و سوئیت

اقامت مدرن و راحت را با هتل مسکو دبی داشته باشید. این هتل به سبک روسی دکور شده و پنجره هایی با منظره ای از شهر دارند که نور کافی را به اتاق ها میرسانند. با اینکه خیلی ساده تزئین شده اما بسیار مدرن هستند. این اتاق ها و سوئیت ها با توجه به درخواست شما امکانات منحصربفردی برای شما ارائه میدهند اما در این بین یک سری امکانات هست که بین آنها مشابه بوده مثل مبلمان، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون، اینترنت رایگان، تلفن، گاوصندوق و سرویس دهی شبانه روزی. اما تنها سوئیت ها هستند که حمام لوکس همراه با وان دارند.

اتاق های هتل مسکو دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مسکو دبی

اگر یک روز از سفر خود را حوصله گشت و گذار در شهر را نداشته و میخواهید کمی برای خود ریلکس کنید، هتل مسکو دبی برای توریست ها و گردشگران تور دبی برنامه ها دارد. میتوانید در استخر روباز هتل حسابی شنا کرده و بعد از سونا و جکوزی ریلکس کنید و یا اگر اهل ورزش کردن هستید، از باشگاه ورزشی مجهز هتل استفاده کنید. در کنار این ورزش ها بازی هایی مثل بیلیارد و دارت نیز قرار داده شده. با رستوران های هتل مسکو دبی از رستوانهای بیرون از هتل بی نیاز خواهید شد. چهار رستوران و سه کافی شاپ دارد. یکی این چهار رستوران، بولشوی، رستورانی با سرو انواع و اقسام غذاهای روسی، دیگری رِد اسکوئر و ولگا با غذاهای بی المللی و محلی و رستورانی با غذاهایی مثل سوشی دارد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مسکو دبی

جاذبه های نزدیک به هتل مسکو دبی

با رزرو این هتل برای اقامت بهترین هتل از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری انتخاب کرده اید. تنها با کمی پیاده روی از هتل مسکو دبی میتوانید به مرکز تجارت جهانی و مرکز گلف امارات  برسید. هوس دریا و ساحل کرده اید اما به هتل دور است؟ هتل مسکو ترنسفر رایگان به سمت ساحل الممراز دارد. از هتل با ترنسفر فرودگاهی سه کیلومتر راه است.و در آخر میتوان این هتل میتوانید برای کسانی مناسب میباشد که کار تجاری انجام میدهند.