هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان : کارکنان هتل سه ستاره مدرن هاوس به چندین زبان روسی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. همینطور میهمانان تور گرجستان را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به آن ها سرویس دهی می کنند. اینترنت بی سیم در سراسر هتل به صورت رایگان ارائه می شود. از دیگر امکانات و خدمات خوب هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و همایشات، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... هستند.

هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان

هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان، به طور کلی سیزده اتاق دارد. این سیزده اتاق به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا
  • سوئیت های ماه عسل

داخل هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق، حمام اختصاصی، نظافت روزانه، تراس اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، میزمطالعه، مبلمان مدرن و ... برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان فراهم شده اند.

اتاق های هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان

در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی، گرجی و ... به همراه نوشیدنی های مختلف، برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو می شوند. همچنین از جمله امکانات رفاهی آن میتوان به استخر روباز، تراس حمام آفتاب، سونا و جکوزی، باغ بزرگ و سرسبز، سالن ماساژ، اسپا و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل مدرن هاوس تفلیس گرجستان

هتل مدرن هاوس تفلیس با رستوران ها و فروشگاه های بسیار خوب این شهر با چهار دقیقه پیاده روی فاصله دارد. همینطور ایستگاه تفلیس سنترال نیز شش کیلومتر از هتل مدرن هاوس فاصله دارد.