هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا : هتل پنج ستاره مدر ریزورت، در منطقه مدر آنتالیا قرار داشته و با امکانات و خدمات بسیار خوبی که به میهمانان خود ارائه میدهد، باعث جذب بسیاری از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا شده است. اینترنت بی سیم برای تمام میهمانان به صورت رایگان قابل استفاده است. همینطور پارکینگ اختصاصی. از دیگر خدماتی که به میهمانان تعلق میگیرد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

اتاق های هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا در مجموع دارای 228 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت ها

در هر اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره برای آسایش و راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور آنتالیا خدمات و امکانات بسیار خوبی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

در رستوران هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکیه ای و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در وعده های صبحانه، ناهار و شام برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان میتوان به ورزش های آبی، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، حمام سنتی ترکیه ای، بازی های رایانه ای، جت اسکی و قایقرانی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

از این هتل پنج ستاره از جاذبه های گردشگری مثل کلوپ آرما، فواری دودین، گودال کوپرلو، پاموکاله، کالیچی، موزه باستانی شناسی، هیراپولیس، ساحل کونیالتی، مینی سیتی، تیرمیسوس، پیرگی، مامور کالیسی و ... فاصله بسیار کمی دارد. همچنین آنتالیا در فاصله 45 کیلومتری از هتل می باشد. از فرودگاه بین المللی تا هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا پنجاه کیلومتر فاصله است.