هتل چهار ستاره مجیک سان در منطقه کمر استان آنتالیا واقع شده و همانند بسیاری از هتل های این منطقه از ساحل اختصاصی برخوردار است. البته باید بدانید که موقعیت دقیق هتل در  فاصله 30 کیلومتری از شهر باستانی لسیایی و در منطقه بلدیبی می باشد. این هتل 4 ستاره، با فراهم کردن امکاناتی بی نظیر، توجه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جلب کرده است . باید خاطر نشان کرد که فاصله هتل مجیک سان تا سیرالی با ماشین تنها یک ساعت است. و همچنین، این هتل کمتر از 40 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. خبر خوش این که این اقامتگاه، در فاصله 45 کیلومتری از مراکز خرید شهر آنتالیا قرار گرفته و به راحتی می توانید برای خرید به این اماکن بروید.

هتل  مجیک سان کمر

گردشگران با اقامت در 180 اتاق بسیار شیک و دلباز هتل مجیک سان، آرامشی وصف نشدنی را تجربه خواهند کرد. اتاق های این هتل، به همراه امکاناتی مدرن همچون حمام اختصاصی به همراه وان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی به همراه کانال های ماهواره ای، صندوق امانات، تلفن و یخچال، اقامتی عالی و مفرح را برای مهمانان به ارمغان می آورند. همچنین، از بالکن های دلباز این اتاق ها، می توانید طلوع و غروب زیبا و دل انگیز خورشید را تماشا کرده و از مشاهده طبیعت زیبا و بکر پیرامون هتل نهایت لذت را ببرید.

هتل  مجیک سان کمر

با اقامت در هتل مجیک سان، می توانید لحظات خوشی را در رستوران های مجلل و لوکس این هتل سپری کنید. در رستوران این هتل و همچنین رستوران  آلاکارته آن، انواع غذاهای ترکی و بین المللی را خواهید چشید. تمامی وعده های غذایی، در این رستوران به سبک بوفه باز ارائه می شوند. همچنین شما می توانید برای صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم در طعم های مختلف، به کافه موجود در لابی و اسنک بار سری بزنید.

هتل  مجیک سان کمر

توصیه ما به شما این است که برای رهایی از اضطراب و تنش های زندگی روزمره و تجدید قوا، ساعاتی را در مراکز اسپای این هتل بگذرانید. سونا، حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، ماساژ درمانی و مرکز آبگرم در این مکان در دسترس گردشگران است. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز نیز آماده ارائه خدمات می باشد.

شما می توانید با شنا در استخرهای مجهز و زیبای سرپوشیده این هتل، در کنار خانواده و دوستان خود هیجان زیادی را تجربه کنید. در هتل مجیک سان، امکانات تفریحی نیز برای کودکان و نوجوانان تعبیه شده که از جمله آنها می توان به باشگاه هایی مخصوص و زمین بازی اشاره کرد. همچنین کودکان می توانند روزی پر از شادی و هیجان را با انجام بازی در آکوا پارک واقع در این هتل سپری کنند و تعطیلات خوشی را برای خود رقم بزنند.

هتل  مجیک سان کمر

هتل مجیک سان، با فراهم کردن امکاناتی همچون خدمات خشکشویی، آسانسور، انباری امن برای چمدان ها، میز پذیرش 24 ساعته، صرافی، فروشگاه های مختلف، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، اینترنت بی سیم پر سرعت و سوپر مارکت، سعی در جلب رضایت و رفاه حال مهمانان تور آنتالیا را  گرامی دارد.