بهترین چشم انداز شهر دبی را با هتل مجستیک تجربه کنید. کارکنان این هتل به بیشتر زبانها مثل اوکراینی، فیلیپینی، روسی، ایتالیایی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ‏یونانی و عربی مسلط بوده و بسیار مهربان و مودب هستند. اینترنت و پارکینگ رایگان باعث تمایز این هتل 4 ستاره از دیگر هتل ها شده. اتاقهای هتل majestic از وضعیت بسیار خوبی برخوردارند هر اتاق مبله، تهویه و دکوراسیونی مناسب دارشته و همینطور یک میزکار که به اینترنت دسترسی دارد. حمام مجهز و تلوزیون و ماهواره از دیگر ویژگی های آن است.

هتل مجستیک دبی

شما میتوانید بعد از ظهرهای خود را در کنار استخر بزرگ به همراه غذاهای خوشمزه و بین المللی هفت رستوران این هتل به خصوص غذاهای یونانی به همراه قلیان و موزیک زنده شبی رویایی و دلنشین را برای خود رقم بزنید. البته داخل کافه Lavazza نیز موزیک های زنده پخش خواهد شد. امکانات تفریحی جالب و خوبی برای میهمانان برنامه ریزی شده. امکاناتی مثل بیلیارد، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام برای علاقه مندان به ورزش، اتاق بازی، کارائوکه، نایت کلاب و دی جی و سرگرمی های سرشب که از هیجان انگیزترین آنهاست. برای بانوان نیز ماساژ و اتاق بخار در نظر گرفته شده. آژانس برای میهمانان رایگان میباشد شما میتوانید با استفاده از آژانس از ساحل شنی بازدید کنید.هتل مجستیک از کودکان شما نیز نگهداری میکند!

هتل مجستیک دبی

این هتل دسترسی های خوبی به مراکز تفریحی و تجاری برای میهمانان تور دبی دارد. مرکز خرید های البهار و برجمان تنها چند قدم با هتل فاصله دارند. با فرودگاه بین المللی نیز تنها پنج کیلومتر فاصله دارد.

آدرس :

Mankhool Road, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates