هتل مجستی پلازا شانگها چین : این هتل لوکس، در موقعیت مکانی خوبی از شهر شانگهای قرار داشته و به جاذبه های گردشگری خوبی نزدیک است. میهمانان تور چین به صورت شبانه روزی در هتل مجستی پلازا شانگهای پذیرش می شوند. این هتل برای میهمانان خود امکاناتی مثل تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسه، سرویس دهی شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن آرایشگاهی، اتاق جلسه و کنفرانس، صرافی و ... اراه میدهد.  

هتل مجستی پلازا شانگها چین

اتاق های هتل مجستی پلازا شانگها چین

هتل پنج ستاره مجستی پلازا شانگها چین، 385 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت های مختلف تقسیم می شود. امکانات و خدمات هر اتاق و سوئیت این هتل بستگی به نوع اتاق ها داشته اما امکاناتی که بین همه آن ها یکسان است، شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان مدرن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، آشپزخانه و ... می باشد.

اتاق های هتل مجستی پلازا شانگها چین

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مجستی پلازا شانگها چین

میهمانان میتوانند در استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی و سالن اسپا هتل مجستی پلازا شانگها چین خستگی راه را از تن خود بیرون کنند. همینطور رستوران های این هتل پنج ستاره برای توریست ها و گردشگران تور چین خود انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های سنتی و بین المللی را سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مجستی پلازا شانگها چین

دسترسی های نزدیک به هتل مجستی پلازا شانگها چین

از هتل مجستی پلازا تا ایستگاه مترو پانصد متر و تا فرودگاه بین المللی یک ساعت راه است. همچنین موزه شانگها 0.7 و تا مرکز شانگهای 0.2 کیلومتر فاصله است.