هتل متروپولیتن دبی : این هتل با داشتن یک استخر در پشت بام خود یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در منطقه دیره به حساب می آید. هتل متروپولیتن دبی به میهمانا خود آژانس رایگان ارائه میدهد. علاوه بر این ها شما میتوانید از اینترنت و پارکینگ هتل رایگان استفاده کنید. کارکنان این هتل با خدمات 24 ساعته خود مسلط به زبان های فیلیپینی، هندی، انگلیسی، عربی هستند و تلاش میکنند تا بهترین امکانات را به میهمانان ارائه دهد.

اتاق های هتل متروپولیتن دبی :

همه اتاق ها با مد روز اروپا دکور و تزئین شده و برای همه شرایطی مثل افراد معلول، خانواده های بزرگ و حساس به سیگار اتاق مجزا دارد. همه اتاق ها نشیمن بزرگ به همراه یخچال و تلوزیون و گاو صندوق دارد.

اتاق های هتل متروپولیتن دبی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل متروپولیتن دبی :

از امکانات معروف آن استخر روی پشت بام بوده که در کنار آن بار و جکوزی مباشد. تصورش را بکنید هنگامی که شهر زیر پای شماست و شما در حال نوشیدن نوشیدنی و یا شنا کردن در استخر زیر آسمان هستید، زیبا نیست ؟ علاوه بر این علاقه مندان به ورزش میتوانند از باشگاه کامل و مجهز استفاده کنند. رستوران های هتل متروپولیتن دبی نیز برای همه نوع قشری از توریست های تور دبی غذا و نوشیدنی سرو میکند. رستوران Al Riga غذاهای بین المللی و بار Dublin Arms نوشیدنی های ایرلندی برای شما سرو کرده و تا پاسی از شب باز هستند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل متروپولیتن دبی

آدرس هتل متروپولیتن دبی :

Al Thanya Street, Dubai, United Arab Emirates