هتل متروپل مسکو روسیه : هتل پنج ستاره متروپل، در مرکز شهر مسکو قرار دارد. خدمه این هتل به زبان های روسی و انگلیسی صحبت کرده و میهمانان تور روسیه را شبانه روزی پذیرش می کنند. داخل این هتل پنج ستاره، امکانات و خدمات بسیاری به میهمانان تور روسیه ارائه می شود مثل صندوق امانات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، میز تور، نگهداری از چمدان ها، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و زیبایی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات برای معلولین، اینترنت و پارکینگ رایگان و ...

هتل متروپل مسکو روسیه

اتاق های هتل متروپل مسکو روسیه

هتل متروپل مسکو روسیه 338 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق یک تخته
  • اتاق یک تخته استاندارد
  • اتاق استاندارد
  • اتاق سوپریور
  • سوئیت جونیور
  • سوئیت Executive
  • سوئیت گرند

این اتاق ها به سبک معماری معاصر طراحی شده و با لوسترها و تزئینات قدیمی، دکور شده اند. پنجره اتاق ها و سوئیت های این هتل بزرگ و دلباز هستند. از جمله امکانات و خدمات یکسانی که داخل اتاق ها ارائه می شوند میتوان به تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، مینی بار، سیستم تهویه هوا و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل متروپل مسکو روسیه

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل متروپل مسکو روسیه

این هتل پنج ستاره یک رستوران اوروپیسکی با انواع غذاهای اروپایی و صبحانه های مفصل داشته و همینطور کافی شاپ شیک شالیاپین با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش طعم دارد. میهمانان تور روسیه میتوانند با استفاده از سونا و جکوزی، سالن آرایشی و زیبایی، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و ... در هتل تفریح داشته باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل متروپل مسکو روسیه

دسترسی های نزدیک به هتل متروپل مسکو روسیه

هتل پنج ستاره متروپل در قسمت مرکزی شهر مسکو قرار داشته و نزدیک ترین دسترسی را به تئاتر معروف بولشوی دارد. همینطور از این هتل تا کاخ کرملین پنج دقیقه راه است. ایستگاه مترو تئاترال نایا نیز در فاصله سه دقیقه ای از هتل متروپل مسکو روسیه قرار دارد.