هتل متروپل ایروان : هتل چهار ستاره متروپل ایروان سال 2001 افتتاح شده است این هتل میهمانان تور ارمنستان را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و سرویس دهی می کند. میهمانان تور ارمنستان با اقامت خود در این از امکانات بسیار خوبی مثل اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن همایش و کنفرانس، سالن ضیافت، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، نگهداری از چمدان ها، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان و ...  برخوردار هستند.

هتل متروپل ایروان

اتاق های هتل متروپل ایروان

هتل متروپل ایروان به طور کلی 109 اتاق و سوئیت دارد. اتاق های این هتل بسیار لوکس و مجلل بوده و نشیمن جدا و بزرگی دارد. امکانات اقامتگاه های این هتل بسیار مجهز بوده و پیشرفته است. حتی بعضی از این اتاق ها، اسپا و جکوزی دارند. اما به طور کلی امکاناتی که در تمام اتاق ها و سوئیت ها یکسان هستند، شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل متروپل ایروان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل متروپل ایروان

رستوران هتل متروپل ایروان برای میهمانان تور ارمنستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ارمنی و ... به همراه نوشیدنی های مختلف، سرو می کنند. کافه بار ایروان به صورت جداگانه فقط نوشیدنی و کوکتل آماده می کند. به عنوان امکانات رفاهی میز تنیس، سونا و جکوزی، استخر روباز، اسپا و ماساژ و ... در اختیار میهمانان تور ارمنستان قرار میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل متروپل ایروان

دسترسی های نزدیک به هتل متروپل ایروان

این هتل چهار ستاره به بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر مثل میدان جمهوری، سالن اپرا و تئاتر و ... تنها یک کیلومتر فاصله دارد. از هتل متروپل ایروان تا فرودگاه زوارتنوتس پانزده دقیقه و تا فرودگاه بین المللی تنها نه کیلومتر فاصله است.