هتل مترو 360 کوالالامپور : هتل سه ستاره مترو 360، در هیالان چانگات راجا چولان،مرکز شهر کوالالامپور در بهترین منطقه کوالالامپور، گلدن ترای انجل قرار داشته. معمولا توریست ها و گردشگران تور مالزی، منطقه گلدن ترای انجل در کوالالامپور را برای اقامت انتخاب میکنند، چرا که هتل های بسیار خوبی نظیر هتل مترو 360 داشته و به جاذبه های تفریحی، گردشگری، تجاری و ... دسترسی بسیار خوبی دارد. هتل مترو 360 نیز یک هتل سه ستاره با امکانات و خدمات خوب است که میتواند انتظاراتی که در طول سفر از اقامتگاه خود دارید را برآورده کند. کارکنان این هتل کاملا به زبان انگلیسی مسلط بوده و برای میهمانان خود خدماتی نظیر پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسه، صندوق امانات، اینترنت و پارکینگ رایگان، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... ارائه میدهند.

هتل مترو 360 کوالالامپور

اتاق های هتل مترو 360 کوالالامپور

هتل مترو 360 223 اتاق بزرگ در بیست طبقه خود داشته که به دسته اتاق های استاندارد، خانوادگی و سوئیت ها تقسیم میشوند. استعمال سیگار در این اتاقها ممنوع بوده و کارکنان آن به صورت شبانه روزی سرویس دهی میکنند. داخل هر اتاق و سوئیت از این هتل سه ستاره، خدماتی نظیر مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، میزمطالعه، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلفن، سیستم گرمایشی وسرمایشی، گاوصندوق و .. موجود است.

اتاق های هتل مترو 360 کوالالامپور

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مترو 360 کوالالامپور

میهمانان هتل مترو 360 میتوانند برای یک روز استراحت خود در هتل نیز برنامه بچینند و از هر امکانات هتل مثل استخر روباز، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ابگرم، اسپا و ماساژ استفاده کنند. رستوران مترو 360 برای میهمانان خود انواع غذاهای سنتی مالزیایی و بین المللی را سرو میکند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مترو 360 کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل مترو 360 کوالالامپور

همانطور که در ابتدا گفته شد، این هتل سه ستاره، در یکی از بهترین منطقه های شهر قرار داشته و توریست های بسیاری این منطقه را برای اقامت، گشت و گذار و یا خرید انتخاب میکنند. با اقامت خود در این هتل، فاصله ای هشتصد متری تا مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر و مرکز خرید استار هیل گالری دارید، همینطور یک کیلومتر تا مرکز خرید کی ال سی سی و در نهایت تنها یازده دقیقه تا مرکز خرید پاویلیون راه است. تا خیابان پتالینگ و میدان مردکا به ترتیب پانزده و هفده طول میکشد. فرودگاه سطان عبد العزیز شاه تا هتل هجده کیلومتر فاصله دارد.