هتل مایک گاردن پاتایا : این هتل چهار ستاره تایلند، در قسمت مرکزی شهری پاتایا و منطقه Chon Buri قرار دارد. خدمه این هتل حرفه ای آموزش دیده اند و به زبان انگلیسی و تایلندی با شما صحبت می کنند. پذیرش ها در هتل مایک گاردن پاتایا به صورت شبانه روزی و خدماتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد، شامل صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ و اینترنت رایگان، آسانسور، حمل چمدان ها، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی و ... می باشد.

هتل مایک گاردن پاتایا

اتاق های هتل مایک گاردن پاتایا

این هتل با داشتن دویست اتاق، امکانات رفاهی لوکس تر و برتری نسبت به دیگر هتل های اطراف دارد. اتاق های این هتل به اتاق های استاندارد، خانوادگی، اتاق های گروهی و سوئیت های دو تخته تقسیم می شوند. هر یک اتاق و سوئیت از این هتل بزرگ و چهار ستاره خدمات خوب و مناسبی از جمله حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، نظافت روزانه و سیستم تهویه هوا برای میهمانان تور تایلند ارائه میدهد. اقامت کودکان تا سن چهار سال در هتل مایک گاردن رایگان است اما در صورتی که از تخت های داخل اتاق استفاده کنند.

اتاق های هتل مایک گاردن پاتایا

رستوران ها امکانات رفاهی هتل مایک گاردن پاتایا

هتل مایک گاردن پاتایا رستوران های بسیار خوبی در این منطقه از شهر دارند که هرکدام دارای انواع منوهای غذایی متنوع از کشورهای مختلف مثل چینی، اروپایی و محلی دارند. میهمانان تور پاتایا در این هتل میتوانند با شنا در استخر روباز، استراحت در سالن ماساژ پا و اسپا و همینطور ورزش در سالن بدنسازی هتل از اقامت خود لذت ببرند.

رستوران ها امکانات رفاهی هتل مایک گاردن پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل مایک گاردن پاتایا

هتل چهار ستاره مایک گاردن، از فرودگاه بین المللی شهر پاتایا 32 کیلومتر فاصله دارد. همینطور با فاصله هشتصد متری از آرت این پاردایس می باشد.