هتل مایا ورلد بلک آنتالیا : هتل چهار ستاره مایا ورلد در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار داشته و بیست هزار مترمربع مساحت دارد. چهارده هزار مترمربع از این هتل به باغ های کاج بلک اختصاص داده شده. البته هتل مایا ورلد قبلا با نام ملیسا فعالیت می کرده و بعد از انکه گروه هتل های مایا آن را خریدند، به هتل مایا ورلد بلک تغییر نام پیدا کرد. این هتل برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا خدمات بی نظیری مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات و ... ارائه میدهد.  

هتل مایا ورلد بلک آنتالیا

اتاق های هتل مایا ورلد بلک آنتالیا

هتل مایا ورلد بلک آنتالیا به طور کلی دارای سیصد اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

میتوان از هر اتاق و سوئیت این هتل به سمت استخر و یا باغ هتل چشم انداز وسیعی داشت. برای هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل علاوه بر امکانات منحصربفرد،  امکانات مشابهی نظیر گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل مایا ورلد بلک آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مایا ورلد بلک آنتالیا

رستوران اصلی هتل مایا ورلد بلک آنتالیا 132 نفر در فضای باز و 228 نفر در فضای بسته ظرفیت دارد. این رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری آنتالیا سرو می کند. دیگر رستوران آلاکارته آن 164 نفر ظرفیت دارد. کافه های بسیاری در این هتل چهار ستاره وجود دارد، کافه استخر، کافه ساحلی و ... که نوشیدنی های مختلف محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می کنند. استخر روباز این هتل چهارده هزار مترمربع مساحت داشته و رو به باغ قرار دارد. این استخر دو سرسره آبی نیز دارد. روبروی ساحتمان اصلی نیز دو رستوران روباز با شش هزار مترمربع مساحت و سرپوشیده با 150 مترمربع مساحت قرار دارند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز میتوان به سونا و جکوزی، تنیس، ماساژ و اسپا، ورزش های آبی، تنیس روی میز، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مایا ورلد بلک آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل مایا ورلد بلک آنتالیا

از هتل مایا ورلد چهار ستاره در بلک تا مرکز شهر آنتالیا 37 کیلومتر و تا ساحل شنی اختصاصی 1500 متر فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 26 کیلومتری از هتل مایا ورلد بلک آنتالیا قرار دارد.