هتل مانسول بوتیک استانبول : این هتل 51 اتاق لوکس با دکوراسیونی سنتی به سبک ترکی برای میهمانان خود دارد. هرکدام از کارکنان هتل مانسول بوتیک استانبول به چندین زبان اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، عربی، آلمانی و روسی مسلط بوده و 24 ساعته پذیرش میکنند. این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور استانبول امکاناتی مثل سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، سالن آرایشی، صرافی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات پرستاری از کودکان، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، امکان کرایه اتومبیل از هتل، ترنسفر درون شهری، رستوران شبانه روزی و خدمات پزشکی را ارائه میدهد تا برای میهمانان خود امنیت و راحتی را بسازد.

هتل مانسول بوتیک استانبول

اتاق های هتل مانسول بوتیک استانبول

اتاق های این هتل چهار ستاره به صورت زیر تقسیم بندی شده و ارائه میشوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های ضد صدا
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های VIP

این اتاق ها دکوراسیون و طراحی سنتی داشته و کفپوش چوبی دارند. هر اتاق از این هتل امکانات یکسانی دارند نظیر مینی بار، لپ تاپ، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، حمام اختصاصی، گاو صندوق، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و .... . همینطور نظافت اتاق ها روزانه و سرویس دهی به آن ها 24ساعته میباشد.

اتاق های هتل مانسول بوتیک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل مانسول بوتیک استانبول

برای آن دسته از افراد که میخواهند نزدیک به خیابان استقلال و میدان تکسیم اقامت داشته باشند، بهترین انتخاب هتل مانسول بوتیک استانبول است. این هتل چهار ستاره با فرودگاه بین المللی استانبول 23کیلومتر فاصله داشته و خیابان استقلال و میدان تکسیم در صد متری آن قرار دارد. جاذبه های گردشگری بسیار خوبی هم در سه کیلومتری هتل مانسول بوتیک استانبول قرار دارند، مثل مسجد سلیمان، مسجد ایاصوفیه و قصر توپکاپی. 

دسترسی های نزدیک به هتل مانسول بوتیک استانبول