هتل ماریون تفلیس : هتل چهار ستاره ماریون تراس معروف و بزرگی داشته که به سمت شهر چشم انداز دارد. این هتل نزدیک به شهر قدیمی تفلیس و امتداد سواحل رودخانه کورا قرار دارد. هتل ماریون از بهترین هتل های تفلیس بوده و خدمات ویژه ای ارائه میدهد. خدمه و پرسنل  هتل به زبان های آلمانی، روسی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط بوده و از جمله خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهند میتوان به روزنامه رایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتشویی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن مراسمات، منشی تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، حمل و نگهداری از چمدان ها، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

         هتل ماریون تفلیس

اتاق های هتل ماریون تفلیس

هتل ماریون تفلیس به طور کلی دارای 21 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا
  • سوئیت های ماه عسل

از تراس اختصاصی تمام اتاق ها و سوئیت ها میتوان به سمت شهر چشم انداز داشت. بیشتر اتاق های این هتل پاک و بدون سیگار بوده و به صورت روزانه نظافت می شوند. میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از خدمات و امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، خدمات خانه داری، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مبلمان مدرن و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل ماریون تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ماریون تفلیس

این هتل تنها یک رستوران مجلی داشته که در آن انواع و اقسام غذاهای سنتی، محلی، بین المللی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای مهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل ماریون تفلیس شامل استخر روباز، ساحلی اختصاصی، استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ماریون تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل ماریون تفلیس

هتل ماریون چهار ستاره در فاصله ده دقیقه پیاده روی از شهر قدیمی تفلیس بوده و نزدیک به ساحلی و رودخانه کورا می باشد. میدان آزادی و سالن تئاتر روستاولی نیز نهایت یک کیلومتر با هتل فاصله دارند. از هتل ماریون تفلیس تا فرودگاه بین المللی دوازده کیلومتر فاصله است.