هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو : هتل ماریوت پاولتسکایا، در یک منطقه خوب و معروف از شهر مسکو قرار داشته و خدمات خوبی هم به میهمانان تور روسیه ارائه می دهد. آوردن حیوانات خانگی و استعمال سیگار در هتل ممنوع است. میهمانان تاجر در این هتل میتوانند ملاقاتها، جلسات و کنفرانس های خود را در سالن کنفرانس و جلسه هتل با دویست نفر ظرفیت برگزار کنند. همینطور این هتل برای میهمانان معلول و کم توان خود نیز خدمات میدهد. از دیگر امکاناتی این هتل میتوان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

اتاق های هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

هتل چهار ستاره ماریوت پاولتسکایا مسکو، 171 اتاق استاندارد، سوپریور و سوئیت های بزرگ داشته که هرکدام دارای امکاناتی مثل اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

انواع غذاهای سنتی روسی، آسیایی و اروپایی در رستوران ها و کافه های این هتل به صورت شبانه روزی سرو می شود. در این هتل چهار ستاره باغی قرار داشته که میتوانید چند ساعتی در آن به پیاده روی بگذرانید و یا در سالن ورزشی مجهز هتل مشغول به ورزش کردن شوید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

برای کسانی که عاشق گشت و گذار هستند و هیچگاه انرژی خود را در سفر از دست نمی دهند، هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو در بهترین موقعیت مکانی از شهر، یعنی خیابان Zomoskvorecheye قرار داشته. این هتل بهترین نقاط دیدنی را دارد. با اقامت در این منطقه تنها چهارصد متر از جاده کمربندی سادو، 293 متر از ایستگاه قطار پاولتسکایا، و ده دقیقه رانندگی تا میدان سرخ و کاخ کرملین با مترو راه است. همینطور تا خانه بین المللی موسیقی، تاریخی، موزه و مراکز فرهنگی فاصله بسیار کمی دارد.