هتل ماریوت پاتایا : در قلب شهر پاتایا هتلی پنج ستاره اما لوکس و بسیار مدرن و پیشرفته قرار دارد. این هتل نزدیک به دریا، ساحل و باغ بوده و منظره زیبایی در هر جهت به شما میدهد. هتل به گونه ای طراحی شده که حریم و شخصی و راحتی را برای میهمانان خود بوجود آورد. هتل ماریوت پاتایا در قسمت گرمسیری شهر قرار داشته و امکاناتی مثل خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ، اینترنت بی سیم، خدمات پرینت و فکس، سالن کنفرانس، پذیرش شبانه روزی داشته و همینطور نزدیک به مراکز تجاری، تفریحی و رستوران های خوب شهر دارد. ایستگاه قطار پاتایا میز در سه کیلومتری هتل قرار دارد. درواقع میهمان نوازی گرم تایلندی ها را در یان هتل میتوان کشف کرد و بسیاری از توریستها و گردشگران تور پاتایا از رفتار کارکنان این هتل راضی هستند. 

هتل ماریوت پاتایا

اتاق های هتل ماریوت پاتایا

کف اتاق های این هتل پنج ستاره از چوب بوده و نشیمن بسیار بزرگی دارد. تخت مبلمان اتاق ها بسیار لوکس و راحت هستند همینطور خدمات دیگری مثل مینی بار، حمام لوکس و مجهز، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم، خدمات شبانه روزی به اتاق ها، صندوق امانات، منظره ای رو به دریا یا باغ و ... خواهید داشت.

اتاق های هتل ماریوت پاتایا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ماریوت پاتایا

رستوران های هتل ماریوت بهترین استیک های ژاپنی را برای شما سرو میکند که از خوردنش بسیار لذت خواهید برد. در کنار این رستوران کافه گاردن با غذاهای لذیذ و خوشمزه ژاپنی شما را سورپرایز خواهد کرد. شما میتوانید غذای خود را در کنار استخر و فضای باز میل کنید. امکانات تفریحی هتل نیز شامل استخر روباز 650 متری و یک مجموعه آبگرم تفریحی که میتوانید بعد از یک روز گردشی و خرید شما را ریلکس کند. همینطور میتوانید خود را در زمین تنیس، پیاده روی، سالن ورزشی سونا یا جکوزی خود را سرگرم کنید.