هتل ماریوت ابشرون باکو : یکی از بهترین هتل های شهر باکو از نظر توریست ها و گردشگران تور باکو ، هتل ماریوت ابشرون است که در نوع خود از نظر کیفیت، موقعیت و سرویس دهی به عنوان یکی از برترین هتل های این شهر شناخته شده و معماری، دکوراسیون و بنای مجللی دارد که همه را به خود خیره میکند. این هتل پنج ستاره در میدان آزادی یا همان فریدام، خدماتی از جمله صرافی، اینترنت بی سیم، پارکینگ، سالن کنفرانس، سالن همایش و مراسمات با تمام امکانات لازم، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، داشته و کارکنانی دارد که شبانه روزی پذیرش کرده و مسلط به زبان های روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و ترکی هستند.

هتل ماریوت ابشرون باکو

اتاق های هتل ماریوت ابشرون باکو

تمام اتاق های این هتل عایق صدا بوده و استعمال سیگار و اوردن حیوانات خانگی به داخل آنها ممنوع میباشد. تمام اتاق های لوکس و مجلل هتل ماریوت ابشرون باکو دارای سیستم تهویه هوا، آیپاد، میزمطالعه به همراه لپتاپ، حمام اختصاصی، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، خدمات برای معلولین، لوازم آرایشی و بهداشتی کامل، اینترنت وایرلس، سرویس دهی شبانه روزی، عصرانه و نظافت روزانه میباشند.

اتاق های هتل ماریوت ابشرون باکو

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ماریوت ابشرون باکو

بهترین رستوران این هتل فایرورکس است. این رستوران به خاطر صبحانه ها و غذاهای کبابی بسیار خوبی که داشته بین توریست ها و گردشگران تور باکو محبوب است. دیگر رستوران این هتل، اورو نرو نام داشته که انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی را برای شما سرو میکند. درکنار این رستوران قهوه حانه زست و بار رازماتاز قرار داشته که بهترین نوشیدن های گرم و سرد و میان وعده های مختلف را برای شما آماده میکنند. هتل ماریوت ابشرون باکو برای تفریح و سرگرمی میهمانان خود خدماتی مثل استخر سروپوشیده، با منظره دریای خزر، مرکز آبگرم و اسپاف کلوپ های شبانه، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، ماساژ و کتابخانه ارائه میدهد.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ماریوت ابشرون باکو

دسترسی های نزدیک به هتل ماریوت ابشرون باکو

هتل ماریوت ابشرون، با فرودگاه بین المللی و ایستگاه مرکزی باکو به ترتیب سی و ده دقیقه فاصله دارد. از آنجایی که این هتل چهار ستاره در مرکزشهر باکو قرار داشته، فاصله بسیار کمی با مراکز تجاری و تفریحی این شهر داشته و شما میتوانید با پنج دقیقه پیاده روی به میدان آزادی و مراکز تجاری و تفریحی این شهر برسید.