هتل مارکوپولو دبی : هتل چهار ستاره مارکوپولو در قسمت مرکزی دیره، خیابان المطینه قرار داشته و از توریست ها و گردشگران تور دبی به صورت 24 ساعته پذیرایی می کند. این هتل لوکس و زیبا، برای میهمانان خود خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، آسانسور، صرافی، سالن آرایشی، پذیرش شبانه روزی و ... ارائه میدهد.

هتل مارکوپولو دبی

اتاق های هتل مارکوپولو دبی

هتل مارکوپولو دبی به طور کلی دارای 126 اتاق و سوئیت می باشد. این 126 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت های لوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دارای خدمات و امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، میز مطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل مارکوپولو دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مارکوپولو دبی

در رستوران این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، چینی، عربی، هندی، آمریکایی و مکزیکی و ... برای میهمانان و توریست های تور دبی سرو می شوند. کافه های هتل نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، اسنک و دسرهای خوشمزه ای را به عنوان عصرانه ارائه میدهند. همینطور نانوایی داخل هتل نیز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. فضایی از هتل برای انجام تفریحات شبانه اختصاص داده شده. امکانات سرگرم کننده هتل برای میهمانان تور دبی شامل استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مارکوپولو دبی

دسترسی های نزدیک به هتل مارکوپولو دبی

ایستگاه های متروی یونیون و صلاح الدین با فاصله بسیار کمی از هتل قرار داشته که رابط بسیار خوبی برای دسترسی به نقاط مختلف شهر دارند. در فاصله دو کیلومتری از هتل فروشگاه ها و مراکز تجاری معروف دبی قرار دارند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله شش کیلومتری از هتل مارکوپولو دبی می باشد.