هتل مارسل تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره خدمه حرفه ای با رفتاری دوستانه و بسیار خوب داشته که زبان های آذری، ترکی و انگلیسی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور گرجستان با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدمات مدرن و خوبی نظیر سالن آرایشگاهی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، تاکسی سرویس و ... برخوردار هستند.

هتل مارسل تفلیس گرجستان

اتاق های هتل مارسل تفلیس گرجستان

هتل مارسل تفلیس گرجستان به طور کلی دارای بیست اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت ها

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکانات مشابه و بسیار خوبی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، میز کار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... را برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان ارائه شده اند.

اتاق های هتل مارسل تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مارسل تفلیس گرجستان

در رستوران هتل مارسل تفلیس گرجستان، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و اروپایی همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرو می شوند. سرگرمی ها و امکانات رفاهی بسیار خوبی برای میهمانان در هتل مارسل تفلیس گرجستان ارائه شده از جمله تراس حمام آفتاب، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی و سالن ماساژ و ... .

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مارسل تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل مارسل تفلیس گرجستان

از این هتل سه ستاره تا جاذبه هایی مثل سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر باله و اوپرا و میدان فریدام، سه کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تفلیس نیز در فاصله یازده کیلومتری فاصله می باشد.