یکی دیگر از هتل های زیبا و مدرن شهر تاریخی استانبول هتل مارتی است این هتل که توسط یک طراح معروف دیزاین و طراحی شده دارای یک سبک مدرن و خاص می باشد که مطمعناً یکبار امتحان کردن اقامت در این هتل لوکس ارزشمند و به یاد ماندنی خواهد بود.

این هتل زیبا در قلب شهر، و کمتر از نیم کیلومتر از میدان تقسیم فاصله دارد که شما می توانید با یک رانندگی کوتاه به مرکز شب زنده داری ها ، بوتیکها و کافه ها برسید. همچنین با یک رانندگی 20 دقیقه ای به فرودگاه آتاترک برسید.

اتاق ها در هتل مارتی استانبول با ذوق و سلیقه در سبک معاصر تزئین شده که همه آنها شامل یک تلویزیون صفحه تخت، میز کار،حمام لوکس با سنگ مرمر، وان، تهویه مطبوع، خدمات 24 ساعته اتاق، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت،چای و قهوه ساز می باشند.

 تراس هتل که توسط زینب فادیلیوگلو طراحی شده است، یک منو خوشمزه و با کیفیت از غذا همراه با موسیقی را در یک فضای شیک با دید خیره کننده از بسفر و دریای مرمره ارائه می دهد. 

در طبقه همکف رستوران و بار Mixo ارائه دهنده غذاهای فصلی دلپذیر از غذاهای بین المللی و یک منوی کوکتل غنی است. رستوران و بار Quad نیز در خدمت نمونه برجسته ی از غذاهای ترکی و همچنین یک صبحانه مجلل است.

مجموعه آبی هتل ارائه می دهد : 5 اتاق درمان از جمله اتاق برای زوج، ماساژ عمیق، ماساژ با سنگ داغ، ماساژ ورزشی، ماساژ سوئدی و سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام ترکی و انواع روش های درمانی از جمله آروماتراپی، آیورودا، و بازتاب که رفا و آسایش هچه بیشتر مهمانان را دربر خواهد داشت.

هتل خدماتی و امکاناتی مانند نگهداری از کودکان ،اتاق های پاک بدون سیگار، پذیرش 24 ساعته، سالن ورزشی، خدمات کرایه تاکسی، خشکشویی، صرافی، اینترنت و.. می باشد.