هتل ماربل استانبول : هتل ماربل به خاطر نزدیک بودن به تنگه بسفر و موقعیت مکانی بسیار خوب مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته. برای میهمانان در لابی و سراسر هتل اینترنت رایگان عرضه میشود. پارکینگ رایگان نیز در دسترس میهمانان بوده تا اگر با اتومبیل خود سفر کرده اند با خیال راحت، اتومبیل خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. همینطور هتل ماربل استانبول برای میهمانان خود اتومبیل کرایه میدهد. از دیگر امکانات هتل ماربل، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... میباشد.

هتل ماربل استانبول

اتاق های هتل ماربل استانبول

اتاق های این هتل چهار ستاره، امکاناتی مدرن به همراه دارند. همینطور با رنگ های گرم و لوازم چوبی دکور شده اند. این اتاق ها هرکدام دارای امکانات مشابهی مثل مبلمان، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان دارند. برای اتاق ها نظافت روازنه و سرویس دهی شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل ماربل استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ماربل استانبول

هتل ماربل رستورانی با منظره پل بوغاز به صورت پانورامایی و به همراه انواع و اقسام غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان خود دارد. کافی شاپ ماربل نیز هر نوشیدنی گرم و سردی که درخواست کنید برای شما آماده میکند. از جمله امکانات تفریحی برای توریست ها و گردشگران تو استانبول میهمان هتل ماربل میتوان به سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، استخر آب گرم، خدمات ماساژ و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.  

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ماربل استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ماربل استانبول

بازار ها و مراکز خرید بسیاری نزدیک به هتل ماربل هستند که بسیار به نفع توریست ها و گردشگران تور استانبول است. از هتل ماربل تا خیابان معروف استقلال تنها سه دقیقه راه است. همینطور جاذبه های گردشگری معروف استانبول نظیر کاخ توپکاپی، برج گالاتا، کاخ دولماباغچه و ... با فاصله تقریبا یک کیلومتر از هتل قرار دارند. میدان تکسیم نیز 150 کیلومتر با هتل فاصله دارد.