هتل لئوگرند باتومی گرجستان : از دیگر هتل های پنج ستاره خوب در باتومی گرجستان هتل لئوگرند با خدمان و امکانات خوب است. این هتل به خاطر داشتن کارکنانی با زبان انگلیسی و امکانات و خدماتی مثل پذیرش شبانه روزی، ترنسفر فرودگاهی، سالن آرایشگاهی، صندوق امانات، سالن کنفرانس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ارائه خدمات به معلولین و افراد کم توان، قسمت های مخصوص سیگار کشیدن، کرایه ماشین، اتاق تلوزیون مشترک، روزنامه رایگان در لابی، خدمات فکس کپی، سوئیت مخصوص عروس و ماه عسل، صرافی پارکینگ، اینترنت رایگان و خدمات نگهداری از کودکان یکی از هتل های مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان شده است.  همینطور از هتل لئوگرند باتومی گرجستان تا ساحل و تله کابین این شهر پانزده دقیقه و تا بندر و فرودگاه بین المللی سی دقیقه راه است.

هتل لئوگرند باتومی گرجستان

اتاق های هتل لئوگرند باتومی گرجستان

از اتاق های هتل لئوگرند باتومی گرجستان چشم انداز زیبایی به سمت دریا، کوه و خیابان های شهر باتومی خواهید داشت. هر اتاق این هتل دارای نشیمنی جدا بزرگ بوده و همینطور دارای سیستم تهویه هوا، حمام لوکس و مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون، تلفن، اینترنت رایگان و خدمات شبانه روزی میباشد. بیشتر اتاق ها ضد صدا هستند

اتاق های هتل لئوگرند باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لئوگرند باتومی گرجستان

رستوران های هتل لئوگرند باتومی گرجستان انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند، همینطور کافه های خوبی همراه با بهترین نوشیدنی و کیک خوشمزه دارد. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، مرکز آبگرم و سالن ورزشی اشاره کرد.