هتل لیونل استانبول : هتل پنج ستاره لیونل، در منطقه بایرام پاشا قرار داشته و سال 2016 افتتاح شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در استانبول بوده و محبوب توریست ها و گردشگران تور استانبول است. این هتل برای میهمانان خود خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، روزنامه رایگان در لابی، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، سالن آرایشی و ... اراده میدهند. پرسنل هتل لیونل استانبول به زبان های آلمانی، ترکی و انگلیسی کاملا مسلط هستند.

هتل لیونل استانبول

اتاق های هتل لیونل استانبول

هتل لیونل استانبول در مجموع صد اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق ای خانوادگی
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های ماه عسل

تمام صد اتاق و سوئیت این هتل پنج ستاره پنجره های بزرگی به سمت دریا و یا شهر داشته و چشم انداز فوق العاده ای به میهمانان خود میدهد. سوئیت های آن نیز نشیمن بزرگ با دکوراسیون خاصی دارد. از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های این هتل ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول اقامتی راحت داشته باشند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل لیونل استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیونل استانبول

میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول با اقامت خود در این هتل پنج ستاره از امکانات رفاهی نظیر استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، مرکز سلامتی و ... برخوردار هستند. رستوران آن نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیونل استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل لیونل استانبول

هتل لیونل پنج ستاره از مسجد ایوب سلطان از هتل یک کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز از هتل لیونل استانبول ده کیلومتر فاصله دارد.