هتل لیستانا استانبول : هتل لیستانا هتلی ایده آل و مدرن برای هر توریست و گردشگر تور استانبول است که اقامتی راحت و باکیفیت را میخواهند. این هتل چهار ستاره چندین اتاق جلسه برای برگزاری جلسات شما داشته و امکانات دیگری مثل ترنسفر فرودگاهی، سالن همایش، تبدیل ارز، صرافی، خدمات لباسشویی و اتوشویی، خدمات خشکشویی و لباسشویی، پارکینگ، پرستاری از کودکان، اینترنت وایرلس رایگان در لابی و مکان های عمومی هتل، فروشگاه هدایا و سوغاتی و پذیرش شبانه روزی برای راحتی بیشتر میهمانان میباشد.

هتل لیستانا استانبول

اتاق های هتل لیستانا استانبول

این هتل 54 اتاق مختلف استاندارد، اتاق خانواده، اتاق بدون سیگاری، اتاق vip و سوئیت های مختلف میباشد که هرکدام با مد روز دکور شده و  دارای کفپوش فرش هستند. بعضی از این اتاق ها تراس دارند. از جمله امکانات مشابه این اتاق ها با یکدیگر میتوان به مینی بار، کارت کلید الکترونیکی، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، گاوصندوق، تلفن، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل لیستانا استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لیستانا استانبول

رستوران لیستانا بیسترو، کامل ترین بوف صبحانه را برای میهمانان خود داشته و همچنین انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای دیگر وعده های غذایی در محیطی دنج و شیک سرو میکند. این هتل برای امکانات سرگرم کننده خود فعالیت های ورزشی مثل استخر، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی را آماده کرده است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لیستانا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل لیستانا استانبول

اقامت در هتل لیستانا برای توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار مفید بوده و به نفع آنهاست. با اقامت در این هتل به راحتی میتوایند به فروشگاه ها و رستوران های خوب و معروف استانبول دسترسی داشته باشید. مراکز خرید بسیار خوبی که اطراف هتل لیستانا استانبول قرار دارند، مرکز خرید جواهر، مرکز خرید سیتی، کانیون، زورلو، آستوریا، آکمرکز، ایستینی پارک، و .. هستند. سالن های همایش و نمایشگاه های بزرگ نیز نزدیک به هتل لیستانا برگزار میشوند، مثل مرکز کنوانسیون لطفی کردار، مرکز نمایشگاه، مرکز کنگره هالیک، سالن کنسرت و مرکز فرهنگی آتاتورک. و اما جاذبه های گردشگری که در شش کیلومتری این هتل قرار دارند شامل، مسجد سلیمان، مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول و ... میباشد. وسایل نقلیه اطراف هتل مثل ایستگاه متروی شیشلی در فاصله پانزده دقیقه ای قرار دارد. برای رسیدن به فرودگاه بین المللی استانبول با خودرو سی کلومتر و برای رسیدن به فرودگاه سبیها گوچن 42 کیلومتر باید بپیمایید.