هتل لیبرتی لارا آنتالیا : این هتل پنج ستاره لاکچری، همانند مرواریدی در کنار دریای مدیترانه این شهر میدرخشد. هتل لیبرتی لارا آنتالیا با قرار داشتن در یک ساحل خصوصی، امتیاز بسیار بزرگی را بدست آورده، چرا که سواحل آنتالیا بسیار معروف هستند و بیشتر توریست ها و گردشگران تور آنتالیا فصل های بهار و تابستان را در سواحل این شهر می گذرانند، و چه بهتر که اقامتگاهشان نزدیک به این سواحل باشد. خصوصا که این هتل پنج ستاره علاوه بر داشتن ساحل خصوصی، تفریحات آبی نیز دارد. خدماتی که با اقامت در این هتل دریافت می کنید شامل سالن کنفرانس و جلسه، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، سالن آرایشی، پرستاری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشد.

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

اتاق های هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل لیبرتی لارا آنتالیا به طور کلی 311 اتاق و سوئیت داشته که هرکدام از تراس خود چشم انداز خوبی به سمت دریا دارند. سرویس دهی به اتاق ها و سوئیت ها به صورت 24 ساعته بوده و همه اتاق ها هر روز نظافت می شوند. این اتاق ها هرکدام مبله بوده و  دارای امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت رایگان و ... هستند.

اتاق های هتل لیبرتی لارا آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لیبرتی لارا آنتالیا

این هتل لوکس، چهار رستوران و یک کافی شاپ داشته، اصلی ترین رستوران، بهترین غذاهای بین المللی را در کنار استخر برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند. همینطور سه رستوران دیگر این هتل با انواع غذاهای مدرن ترکی، ایتالیایی و پیتزاهای سفارشی از میهمانان خود پذیرایی می کنند. هتل لیبرتی لارا آنتالیا با امکانات تفریحی بسیار خوبی که ایجاد کرده، علاوه بر یک اقامتگاه، به مجموعه تفریحی بسیار خوبی تبدیل شده که دارای دو زمین تنیس، سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، باشگاه مخصوص کودکان، سالن ماساژ و اسپا، استخر کم عمق برای کودکان، استخر روباز برای بزرگسالان و همینطور انواع تفریحات آبی به همراه سرسره های بلند و مهیج، سونای فنلاندی، جکوزی و ... می باشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لیبرتی لارا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل لیبرتی لارا آنتالیا

با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست مسافتی را برای رسیدن به سواحل معروف آنتالیا بپیمایید، هتل لیبرتی لارا در یک ساحل خصوصی قرار دارد. از نزدیک ترین مراکز خرید میتوان مرکز خرید آنتالیوم و نزدیک ترین جاذبه تفریحی، باشگاه گلف بلک را نام برد.