یکی از هتل های 5 ستاره لوکس و مجهز واقع در منطقه کمر آنتالیا، هتل لوسیدا بیچ می باشد. این هتل زیبا، از یک طرف مشرف به دریای نیلگون مدیترانه و از طرف دیگر منتهی به جنگل های سرسبز و کوهستان های زیبا و خوش آب و هوای کمر می شود. در این اقامتگاه، امکانات زیادی جهت گذراندن تعطیلاتی عالی و دور از دغدغه ها و استرس زندگی روزمره در اختیار مسافران گرامی قرار می گیرد. این مجتمع اقامتی، تا منطقه کمر مارینا در حدود 5 کیلومتر، تا فرودگاه شهر آنتالیا در حدود 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی رومی یونانی فاسلیس حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.   

هتل لوسیدا بیچ دارای  184 اتاق مجهز و مدرن است که هر کدام امکانات مناسبی برای راحتی مهمانان دارند. اتاق های لوکس این هتل که در ساختمان اصلی آن واقع شده اند شامل تجهیزاتی از قبیل حمام اختصاصی، آینه، تلویزیون ال سی دی به همراه کانال های ماهواره ای و تهویه مطبوع می باشند. همچنین با ایستادن در بالکن  اتاق های این هتل می توانید  مناظر زیبا و چشم نواز دریا و باغ های نارنج  را تماشا کنید.

http://lasttours.net/up/uploads/1499611747.jpg

هتل لوسیدا بیچ، دارای رستوران ها و کافه های متعددی جهت چشیدن  بهترین غذاها به صورت منو باز می باشد. در رستوران بین المللی این هتل، می توانید انواع غذاهای ایتالیایی، غذاهای لذیذ دریایی و استیک های لذیذ  را میل نمایید. همچنین  برای سرو نوشیدنی های خنک و دلچسب به کافه های  لوکس تعبیه شده در کنار استخر و لابی مراجعه کنید.   

مهمانانمی توانند در هتل نویا لوسیدا از بهترین و عالی ترین امکانات تفریحی مانند سرگرمی های شبانه، اتاق بازی های کامپیوتری، کلوپ و زمین بازی مخصوص کودکان بهره مند شوند. همچنین می توانید در این هتل بازی های مهیج و سرگرم کننده ای مانند بیلیارد، تنیس روی میز، تخته نرد و دارت را در کنار عزیزانتان و در فضایی شاد و مفرح تجربه کنید. 

کلاس های اسب سواری در مزرعه پرورش اسب برکه برای علاقمندان به این ورزش هیجان انگیز تدارک دیده شده است. همچنین گردشگران می توانند با بازدید از اکو پارک بی نظیر این هتل گونه های خاص و عجیبی از جانورانی مانند طاووس، سنجاب، بزرگترین مارهای موجود در جهان و طوطی های دست آموز را مشاهده کنند. در مکان هایی که در این پارک تعبیه شده است می توانید از آموزش های لازم در زمینه آشنایی با طبیعت و نگهداری از محیط زیست بهره مند شوید. لازم به ذکر است که مهمانان می توانند برای استراحت، و از بین بردن استرس و کاهش دردهای مفصلی مانند روماتیسم و آرتروز از خدمات اسپای هتل بهره مند شوند. البته امکان ارائه این خدمات با پرداخت هزینه اضافی میسر است. اگر در فصل تابستان در این هتل اقامت دارید، بهترین راه خلاص شدن از گرمای آزار دهنده، استفاده از استخر سرپوشیده این هتل است.

 از جمله امکانات عمومی که در دسترس مهمانان این هتل است، می توان به خدمات اتاق، خشکشویی و میز پذیرش شبانه روزی اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از سرویس نگهداری کودکان نیز در این هتل فراهم است و مهمانان می توانند با خیالی آسوده فرزندان خود را به هتل بسپارند. هتل لوسیدا بیچ  جایی مناسب برای سفر های تجاری نیز به شمار می آید این هتل با داشتن سالن همایش و مهمانی یکی از بهترین انتخاب ها برای تور انتالیا  می باشد.