هتل لندمارک گرند دبی : هتل چهار ستاره لندمارک گرند در قسمت مرکزی شهر دیره قرار داشته، منطقه ای که بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی، برای انجام کارهای تجاری خود انتخاب می کنند. این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور دبی خدماتی مثل پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی 24 ساعته، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن جشن و مراسمات، سرویس دهی شهری رایگان، اتوبوس مخصوص ترانسفر به ساحل به صورت رایگان، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و ... ارائه میدهند.

هتل لندمارک گرند دبی

اتاق های هتل لندمارک گرند دبی

هتل لندمارک گرند دبی، در مجموع  174 اتاق لوکس و بسیار مجهز داشته که با رنگهای روشن طراحی و دکور شده اند. داخل این اتاق ها، امکاناتی نظیر تلویزیون بزرگ ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی 24 ساعته و نظافت روزانه ارائه شده تا میهمانان تور دبی در طول اقامت، کمبود چیزی را احساس نکنند.

اتاق های هتل لندمارک گرند دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لندمارک گرند دبی

رستوران دیلایتس در هتل لندمارک گرند به صورت روزانه صبحانه های بوفه ای سرو می کند. رستوران دیگر این هتل نیز انواع غذاهای بین المللی و محلی، چینی و ... را برای میهمانان تور دبی آماده می کند. استخر روباز روی پشت بام، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و کلاب ها از جمله امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لندمارک گرند دبی

دسترسی های نزدیک به هتل لندمارک گرند دبی

این هتل چهار ستاره در منطقه معروف دیره، خیابان الرقه قرار داشته و تا ایستگاه مترو یونین تنها 92 متر فاصله دارد. مراکز خرید و بازارهای بسیار خوبی از جمله مرکز خرید الغریر و فروشگاه ریف، نزدیک به هتل لندمارک قرار دارند. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل تنها ده دقیقه می باشد.